Charlie Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 hvordan sier sier man dette på tysk: - man kan ake - det er vinterferie - det er mye snø takk for alle svar:D
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 hvordan sier sier man dette på tysk: - man kan ake - det er vinterferie - det er mye snø takk for alle svar:D man gekan anken das bist winterfrei das bist gemeget geschnö
Charlie Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2012 man gekan anken das bist winterfrei das bist gemeget geschnö tusen takk, men er du sikker på at det er anken og ikke aken?
Gjest Eurodice Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 (endret) tusen takk, men er du sikker på at det er anken og ikke aken? Den over deg skriver bare tull. 1. Man kann rodeln (eller Schlitten fahren) 2. Es ist Winterurlaub 3 Es ist viel Schnee Endret 31. mai 2012 av Arabella
Charlie Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2012 Den over deg skriver bare tull. Den første setningen er uklar. Hva mener du med ake? På kjelke, ski? 2. Es ist Winterurlaub 3 Es ist viel Schnee på ake brett
Gjest Eurodice Skrevet 31. mai 2012 #6 Skrevet 31. mai 2012 på ake brett Som du ser, har jeg forandret litt på det første jeg skrev. I ditt tilfelle kan du bruke "rodeln" eller "Schlitten fahren".
schaf Skrevet 31. mai 2012 #7 Skrevet 31. mai 2012 - man kan ake = man kann rodeln - det er vinterferie = es sind Winterferien - det er mye snø = es ist viel Schnee Hilsen fra Tyskland 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #8 Skrevet 6. juni 2012 - det er mye snø = es ist viel Schnee Huff nei. Typisk feil. Det er mye snø oversettes "Es liegt viel Schnee". 1
MissStiles Skrevet 6. juni 2012 #9 Skrevet 6. juni 2012 - man kan ake = man kann rodeln - det er vinterferie = es sind Winterferien - det er mye snø = es ist viel Schnee Hilsen fra Tyskland Det samme ville jeg sagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå