Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurte på om noen har prøvd noka dietten? kan spise flere av de forskjellige noka rettene eller om man må holde seg til en? når jeg var inne på den noka siden så var det så jævlig mange forskjellige retter å velge mellom!! jeg tenkte jo at kanskje det er tryggest og bare gå for suppe, men det kan jo bli litt kjedelig i lengden... er litt sent ute nå etter som at bikini sesongen så å si er i gang, men det skader jo ikke å starte nå..

og hva skjer om man drikker alkohol? heh, er litt svak for pilsen i helgene :skaal:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte mye noka en vending, men jeg likte mest shake-ene, den med sjoko. :)

Jeg gikk ned 12 kilo på 8 uker med det. Jeg holdt meg under 1000 kcal om dagen.Det var i samråd med lege.

Men det var en kur til et spesielt mål. Men jeg klarte å holde vekta etter det. Jeg regner med at du kan spise alt, men tell kaloriene.

Skrevet

Hvis du har tenkt å slanke deg, er det beste og billigste du kan gjøre å kutte pilsen. Pils inneholder utrolig mye kalorier, det er rett og slett feitende.

Så spar penger ved å la være å kjøpe slankeprodukter og å kjøpe pils, spis normalt sunt og drikk vann, beveg deg mer, så vil du se underverker snart!

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Og vær obs på at mange tåler mindre alkohol når de er i kaloriunderskudd.

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Jeg prøvde dette for noen år siden. Alle shakene smakte bakepulver, suppene var vasne og grøt-greia hadde en meget interessant konsistens. Jeg gikk opp alt jeg gikk ned også - pluss litt til. For meg var ikke NOKA noen slager, for å si det sånn!

Skrevet

ok, den r jo gei. det var bare det at det var så mange retter den nettsiden til noka hadde! det var taco og grøt og shakes og supper og alt mulig, så jeg tenkte at da kan du jo for eksempel spise noka suppen til frokost og noka tacoen til middag osv.. :spise: men det er kanskje bare meningen og holde seg til så lite kcal om dagen som mulig! jeg vet jo at jeg legger på meg av drikken, jeg hadde jo ikke hatt noe særlig med fett hvis ikke det var for den hver fredag og lørdag, men jeg tenker at hvis jeg lever på noka så kan det utligne drikken, hahah :ol:

AnonymBruker
Skrevet

Sjokoladeshaken smaker def best. De måltidene smaker direkte ekkelt. Har prøvd flere av dem.

AnonymBruker
Skrevet

Tacogryta smaker høgg fra h*lvete... :gjeiper:

Skrevet

ok, den r jo gei. det var bare det at det var så mange retter den nettsiden til noka hadde! det var taco og grøt og shakes og supper og alt mulig, så jeg tenkte at da kan du jo for eksempel spise noka suppen til frokost og noka tacoen til middag osv.. :spise: men det er kanskje bare meningen og holde seg til så lite kcal om dagen som mulig! jeg vet jo at jeg legger på meg av drikken, jeg hadde jo ikke hatt noe særlig med fett hvis ikke det var for den hver fredag og lørdag, men jeg tenker at hvis jeg lever på noka så kan det utligne drikken, hahah :ol:

Hver sin lyst... Begriper ikke at du vil ofre deilig, god mat for å kunne drikke pils i helga - i tillegg til at det blir skamdyrt. Hvorfor ikke holde deg til en pils i uka og så spise naturlig sunt og uten dyre NOKA-produkter som smaker dårlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...