miaw Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Jeg finner aldri en mascara jeg er fornøyd med. Alle mascaraene jeg har prøvd drysser og er vanskelige å fjerne. Jeg får også "edderkoppvipper" uansett hvor nøye jeg påfører. Har prøvd diorshow sin, den likte jeg ikke. Great lash mascara fra maybelline er helt grei, men gir ikke nok volum, og vanskelig å fjerne. Double extension fra l'oreal gir bra volum, men drysser så fælt. Har prøvd mange flere også som jeg ikke husker navnet på.. Det som er viktigst for meg er at den ikke drysser, og at den skiller vippene. Volum og at den er lett og fjerne er og et pluss. Hva er din favoritt, og hvorfor?
challenger Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Jeg er stor tilhenger av Helena Rubinstein sine mascaraer, ingen av de har feilet på meg, hittil:) De klumper ikke, er lette og påføre og drysser ikke.
miaw Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2012 Hvilken mascara fra helena rubenstein liker du best challenger?
challenger Skrevet 31. mai 2012 #5 Skrevet 31. mai 2012 Hvilken mascara fra helena rubenstein liker du best challenger? Favorittene er "lash queen sexy blacks" og "lash queen feline blacks".
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #6 Skrevet 31. mai 2012 Jeg er fornøyd med Hypnose fra Lancome samt en fra Estee Lauder jeg ikke husker navnet på i farta. Tidligere hadde jeg store problemer med at det svertet på posene under øynene mine, men med disse mascaraene er det mye bedre.
Ollebolle Skrevet 1. juni 2012 #7 Skrevet 1. juni 2012 (endret) Jeg bruker Clinique lash power mascara long-wearing formula (extension visible) og er veldig fornøyd. Denne vaskes bort med varmt vann og drysser ikke. Det er en liten kost som gjør at den får med alle vippene. Man får lange og fine vipper Anbefales! Endret 1. juni 2012 av Ollebolle
Gjest Søgni Skrevet 1. juni 2012 #9 Skrevet 1. juni 2012 Favoritten min er 2000 Calorie fra Max Factor. Fordi den gir volum, klumper ikke, drysser ikke, holder gjennom dagen og det er den jeg alltid går tilbake til.
Gjest finurlig Skrevet 1. juni 2012 #10 Skrevet 1. juni 2012 Min favoritt er WigWham fra Isadora, den gjør underverker for mine vipper hvertfall, de blir lengre, mer volum og klumper ikke. Eneste negative er at den blir tørr etter 1,5 måned, da er den ikke god lengre.
Djungelvrål Skrevet 2. juni 2012 #11 Skrevet 2. juni 2012 Maybelline false lash effekt er den jeg bestandig faller tilbake til. Den holder hva den lover. Jeg har lange og buede vipper selv men de er tynne. Denne gir bra volum og seperasjon!
Kløftfrid Skrevet 2. juni 2012 #12 Skrevet 2. juni 2012 Eg har aldri vore noko særskilt nøgd med nokon av mascaraene eg har brukt (har testa det aller meste), men eg elskar Benefit med "They are real". Trur denne ligg på salgstoppen på Feelunique. Vippene vert kjempefine, til og med eg legg merke til dei
miaw Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #13 Skrevet 2. juni 2012 Takk for innspill Jeg vurderer å prøve vippeserum, kanskje det kan gjøre meg fornøyd. Eller farging av vippene.
miaw Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #15 Skrevet 2. juni 2012 den har jeg prøvd, og kommer ikke til å kjøpe den igjen. Definitivt volum, men vippene klumpet seg sammen, og den drysset mye.
Freudian Flip Skrevet 2. juni 2012 #16 Skrevet 2. juni 2012 Favoritten min er 2000 Calorie fra Max Factor. Fordi den gir volum, klumper ikke, drysser ikke, holder gjennom dagen og det er den jeg alltid går tilbake til. Enig!! Og jeg har prøvd maaaaange mascaraer. Denne samt Lancome Doll Eyes er de beste. Kanebo/Sensai sin 38' er også god, men den er litt teit å fjerne siden den (duh) bare går bort med varmt vann.
LYSVING Skrevet 2. juni 2012 #17 Skrevet 2. juni 2012 (endret) Jeg bruker clarins wonder perfect mascara nå den er helt ok:) Liker egentlig best loreal double extension Men da blir det så de nesten ser litt falske ut Endret 2. juni 2012 av LYSVING
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #18 Skrevet 2. juni 2012 Jeg føler jeg har prøvd alt og uansett så drysser det. Jeg ha prøvd dyre mascaraer hvor jeg har gått på Esthetique og spurt spesielt om det finnes noe som ikke drysser. Så kjøper jeg den dyre mascaraen og det drysser søren meg den også. En dag var jeg tilfeldigvis innom Body Shop, der lå det en mascara ved disken, så jeg tenkte at jeg like greit kunne prøve en derfra også. Jeg har faktisk aldri vært så fornøyd med en mascara før (drysser ikke og holder lenge)
DesertRose Skrevet 2. juni 2012 #20 Skrevet 2. juni 2012 (endret) Merket er ikke lenger dyrevennlig og kan derfor ikke anbefales.... Endret 24. juni 2012 av DesertRose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå