Skybert Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Hei, jeg skal snart ut på jakt etter brudekjole. Er usikker på om det er mest vanlig å kjøpe undertøy før dere skal prøve brudekjoler (i salong), eller er det best å finne dette etter man har prøvd en del kjoler( får å vite ca hvorhøy/lav korsettet kan/bør være)? Håper på svar
Ladylox Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Hei Det viktigste er vel å ha riktig undertøy når kjolen skal tilpasses hos skredder
Mariepus Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Hei, jeg skal snart ut på jakt etter brudekjole. Er usikker på om det er mest vanlig å kjøpe undertøy før dere skal prøve brudekjoler (i salong), eller er det best å finne dette etter man har prøvd en del kjoler( får å vite ca hvorhøy/lav korsettet kan/bør være)? Håper på svar Jeg ville kjøpt brudekjolen først, mangle brudekjoler er nesten et korsett i seg selv, har nesten ikke behov for undertøy under.
Rødtoppen86 Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 Jeg hadde ikke noe spesielt undertøy, hadde ikke bh i det hele tatt siden kjolen hadde skikkelig korsett og det var på sommeren. Orket ikke pakke meg inn i ting som kunne irritere huden mer enn nødvendig Truse hadde jeg, men der kan man jo velge og vrake.
Amens Skrevet 31. mai 2012 #5 Skrevet 31. mai 2012 Regel er vel at man kjøper kjolen først. Om det er behov for en BH med spesiell form eller snitt, så kan man prøve på kjolen også ta på teip der kjolen slutter over bysten og deretter dra på BH-shopping. Lettere å tilpasse undertøy til en kjole enn å tilpasse en kjole til undertøyet.
Skybert Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2012 Tusen takk for alle svar. Da venter jeg og ser hva jeg trenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå