AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Skal reise oppover til bergen for å prøve kjoler da jeg vil et sted det finnes mer en en butikk. Men er ikke kjent, og lurer på hvor mange som er der? (Sånn ca i sentrum) Noen som har god oversikt og vil hjelpe meg litt?
Amens Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Det finnes 3 salonger i sentrum: Belle Amie som ligger i Domkirkegaten 3 (bak poletihuset) belleamie.no/ Atelier V som ligger i Kong Oscars gate 51 på hjørnet mot Tverrgaten www.atelier-v.no Brudehuset som ligger i Jonsvollsgaten 7 www.brudehuset.no
Emas Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Kan anbefale belle amie, super service! Brudehuset derimot har eg, og fleire andre dårlig erfaring med. Blant annet en grusom innpåsliten selger
Amens Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 Kan anbefale belle amie, super service! Brudehuset derimot har eg, og fleire andre dårlig erfaring med. Blant annet en grusom innpåsliten selger Har vert i alle tre og synes alle tre var veldig flinke, men er enig i at Belle Amie hadde helt fantatisk service.
spardame Skrevet 31. mai 2012 #5 Skrevet 31. mai 2012 Kan anbefale belle amie, super service! Brudehuset derimot har eg, og fleire andre dårlig erfaring med. Blant annet en grusom innpåsliten selger Jeg opplevde det helt motsatt, så det kommer nok litt an på selgeren du får og hvilken type du er Jeg opplevde Belle Amie som veldig masete og dullete. Butikksjefen sto med tårer i øynene over en kunde fordi hun "var så vakker". Det ble litt vel dramatisk og falskt for min del. Etter besøket har de ringt meg to ganger for å høre om jeg har bestemt meg for kjolen. På Brudehuset var jeg to ganger, først da jeg prøvde første gang, og så da jeg gikk tilbake for å kjøpe den jeg bestemte meg for. Begge gangene fikk jeg super service av to forskjellige selgere. De var hjelpsomme, flink og hyggelige, uten å være over the top.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Atelier V er jo veldig liten da, men dersom du allikevel skal på Belle Amie så er jo de to så nærme hverandre at du liksågodt kan ta med Atelier V også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå