Gå til innhold

Brdesalong i Bergen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal reise oppover til bergen for å prøve kjoler da jeg vil et sted det finnes mer en en butikk.

Men er ikke kjent, og lurer på hvor mange som er der? (Sånn ca i sentrum)

Noen som har god oversikt og vil hjelpe meg litt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes 3 salonger i sentrum:

Belle Amie som ligger i Domkirkegaten 3 (bak poletihuset) belleamie.no/

Atelier V som ligger i Kong Oscars gate 51 på hjørnet mot Tverrgaten www.atelier-v.no

Brudehuset som ligger i Jonsvollsgaten 7 www.brudehuset.no

Skrevet

Kan anbefale belle amie, super service! Brudehuset derimot har eg, og fleire andre dårlig erfaring med. Blant annet en grusom innpåsliten selger :P

Skrevet

Kan anbefale belle amie, super service! Brudehuset derimot har eg, og fleire andre dårlig erfaring med. Blant annet en grusom innpåsliten selger :P

Har vert i alle tre og synes alle tre var veldig flinke, men er enig i at Belle Amie hadde helt fantatisk service.

Skrevet

Jeg opplevde det helt motsatt, så det kommer nok litt an på selgeren du får og hvilken type du er :)

Jeg opplevde Belle Amie som veldig masete og dullete. Butikksjefen sto med tårer i øynene over en kunde fordi hun "var så vakker". Det ble litt vel dramatisk og falskt for min del. Etter besøket har de ringt meg to ganger for å høre om jeg har bestemt meg for kjolen.

På Brudehuset var jeg to ganger, først da jeg prøvde første gang, og så da jeg gikk tilbake for å kjøpe den jeg bestemte meg for. Begge gangene fikk jeg super service av to forskjellige selgere. De var hjelpsomme, flink og hyggelige, uten å være over the top.

AnonymBruker
Skrevet

Atelier V er jo veldig liten da, men dersom du allikevel skal på Belle Amie så er jo de to så nærme hverandre at du liksågodt kan ta med Atelier V også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...