Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei føler jeg er i en liten legitimasjonskrise :P

Har skandiabanken, og bankkortet der fungerer ikke som legitimasjon. Hadde et gammelt bankkort som jeg brukte som leg, men det ble så utslitt til slutt at jeg måtte kaste det. Gikk på postkontor og spurte om de kunne ordne id-kort der men det har de tydeligvis slutta med. Så eneste jeg har er pass...har ikke førerkort ellernoe så kan glemme det med det første. Greit nok at jeg kan bruke passet overalt, men er litt kjett og ikke minst risikofylt å drasse rundt på det hele tiden. Klarte å miste mitt forrige pass på den måten.

Så har jeg i det hele tatt noen valg? Eller må jeg bytte bank for å slippe å drasse rundt på passet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å opprette en konto i en annen bank, bare for å bruke kortet som leigitmasjon? Du trenger jo ikke bruke kontoen..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker forsåvidt bare å ha en bank å forholde meg til (ganske ung enda), men hvis det er det som må til :/ Håpet på at det var en eller annen ordning man kunne få et id-kort uten å opprette kontoer og diverse styr... bah

AnonymBruker
Skrevet

Bytt bank. Herregud for en ubrukelig bank skandiabanken må være når de ikke gir deg skikkelig bankkort.

Gjest alille
Skrevet

Akkurat det samme lurer jeg på! Mitt gamle postbankenkort er snart for utslitt til å brukes som leg... :P Ønsker ikke betale 250,- i året for å få nytt kort som jeg kan beholde.

Bytt bank. Herregud for en ubrukelig bank skandiabanken må være når de ikke gir deg skikkelig bankkort.

Grunnen til det er at de ikke har noen filialer, slik at de faktisk ikke kan trykke et bilde på bankkortet fordi ingen kan verifisere at bildet er av deg. Dumt ja, men det at de ikke har noen filialer er jo det som fører til at det er en så billig bank. ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...