Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ingen (har sett lignende tråder her inne samt googlet på nett) som vet hva lønnen er/blir for en helsefagarbeider med tileggsutdannelse - psykisk helsefag er?

Det er en fordypning på fagskole som går over to år.

Det må vel bli en del tillegg på lønnen for dette?

har spurt utallige om dette, men ingen vet det...

Hvis det er slik at jeg får jobb på et sykehjem da f.eks. der psykisk helse IKKE er hovedarbeidet, vil jeg alikevell få betalt for min tileggsutdannelse?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig at ingen vet dette :/

Skrevet

det vil vel kanskje variere fra kommune til kommune?

Hvis du lurer så fælt så får du vel bare spørre arbeidsgiver eller en i kommunesektoren der hvor du jobber....

Jeg har ikke satt meg inn i hva en helsefagarbeider får for tilleggsutdannelse, da jeg jobber med noe helt annet selv..

AnonymBruker
Skrevet

Har spurt sjefen min, å hun vet det ikke..Hehe..

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ikke så mye ekstra i lønn, dessverre. Videreutdanning lønner seg sjelden i helsesektoren (ihvertfall for hjelpepleiere, sykepleiere og vernepleiere) Man bruker tid og penger på en videreutdanning og får veldig lite igjen for det, rent økonomisk.

AnonymBruker
Skrevet

Det står ikke i tariffen heller.. Kanskje du kan sende en mail til Fagforbundet for å høre med dem for å få korrekt sum?

Hos oss får de 2000 ekstra i måneden, tror jeg,

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt det er rundt 30.000 i året for denne tilleggsutdannelsen, så synes jo det høres helt greit ut jeg da?

men det er derfor jeg lager denne tråden, fordi jeg er usikker på om det er sant og personen som sa det også var usikker...Vil ha fakta, men ingen som ser ut til å vite det :)

AnonymBruker
Skrevet

Det står ikke i tariffen heller.. Kanskje du kan sende en mail til Fagforbundet for å høre med dem for å få korrekt sum?

Hos oss får de 2000 ekstra i måneden, tror jeg,

Hvis det er 2000 ekstra i mnd, synes jeg det er bra og er fornøyd med det! :)

AnonymBruker
Skrevet
:sukk:
Gjest nicola
Skrevet

Hvor mye lønnsøkning fikk helsefagarbeiderene nå? Noen som vet?

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei!

Hvordan gikk du frem for å få høyere lønn?

App. jeg tror jeg har feil lønnstrinn eller fagkode på min lønn.

Hvor får jeg vite hvilken fagkode og lønn som er riktig for helsefagarbeider?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...