^^Belle^^ Skrevet 31. mai 2012 #1 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Oppretter en terminliste, jeg. Er en grei oversikt å ha når vi etterhvert (forhåpentligvis) blir flere. Bare skriv inn foreløpig termin så skal jeg lage liste i dette innlegget etterhvert som folk kommenterer. redchilli - 5.januar Blåskjell - 12.januar Snøfnugg88 - 18.januar Belle - 18.januar Sprellefant - 20.januar Bondenisse - 27.januar bobbi - 29.januar illa236 - 30.januar VeoVeo - 30.januar victorindia - 3.februar Gaby - 18.februar Emas - 15.februar Wanita - 17.februar Tirius - 18.februar Amber - 20.februar -Mala- - 22.februar 7 stk 5 stk 2 stk Endret 26. oktober 2012 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshower Skrevet 31. mai 2012 #2 Del Skrevet 31. mai 2012 Hei! Jeg har foreløpig termin 17 januar 2013, men er nesten redd for å si det. Vet jo aldri hva som kan skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 1. juni 2012 Kjenner igjen følelsen. Har du vært på tidlig UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshower Skrevet 1. juni 2012 #4 Del Skrevet 1. juni 2012 Nei, men tenkte jeg skulle kontakte legen neste uke i håp om å få det. Hvertfall en gang rundt uke 12, klarer ikke vente helt til uke 18. Har mistet en gang før, og hadde den gangen verdens beste gynekoglog, som bare ba meg ta kontakt dersom det var noe i neste svangerskap. Har også en fantastisk fastlege, som virkelig tar tak i ting dersom det er noe. Så tror og håper det går greit Det er værste er vel egentlig at jeg ikke klarer å glede meg ordentlig over graviditeten enda, for vet at det kan gå galt. Men har en haug av symptomer denne gangen, så det føles litt betryggende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
victorindia Skrevet 4. juni 2012 #5 Del Skrevet 4. juni 2012 3. februar :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobbi Skrevet 6. juni 2012 #6 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg har foreløpig termin 29 januar - vår første Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
illa236 Skrevet 6. juni 2012 #7 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg har foreløpig termin 30. januar sist gang gikk jeg 15 dager over termin, og med termin helt i slutten av måneden så kan dette like gjerne bli februarbarn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 8. juni 2012 #8 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg har 20. februar så jeg er superfersk her! Har ikke hatt IKM ennå; men testet positivt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 17. juni 2012 #9 Del Skrevet 17. juni 2012 Foreløpig termin 25. februar her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bondenisse Skrevet 17. juni 2012 #10 Del Skrevet 17. juni 2012 Foreløpig 27. Januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåskjell Skrevet 15. juli 2012 #11 Del Skrevet 15. juli 2012 Hei. Jeg har termin 17. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 15. juli 2012 #12 Del Skrevet 15. juli 2012 17. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåskjell Skrevet 17. august 2012 #13 Del Skrevet 17. august 2012 Termin ble endret til 12. januar etter UL tidligere i uka. Kjønn ville vi ikke vite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. august 2012 Forfatter #14 Del Skrevet 17. august 2012 Da var listen oppdatert. Så spennende å ikke vite kjønn da Blåskjell! Det hadde jeg aldri klart. Det begynner vel å bli tide for UL for noen av oss nå? Jeg skal på mandag. Er det noen flere som har vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshower Skrevet 17. august 2012 #15 Del Skrevet 17. august 2012 Da har jeg vært på UL, og sett et lite vinkende nurk Er 18+3 i dag og terminen er endret til 18 januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. august 2012 Forfatter #16 Del Skrevet 17. august 2012 Da har jeg vært på UL, og sett et lite vinkende nurk Er 18+3 i dag og terminen er endret til 18 januar. Gratulerer med vakkert nurk i magen! Ville dere ikke vite kjønn, eller fant de ikke ut av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshower Skrevet 17. august 2012 #17 Del Skrevet 17. august 2012 Tusen takk! Jeg føler meg 100 kilo lettere til sinns nå Den lille lå med bøyde ben, så han kunne ikke se det dessverre. Er så nysgjerrig Men har planer om å ta en privat UL om noen uker, da samboeren min er på jobb offshore og ikke kunne bli med denne gangen. Håper de kan se det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. august 2012 Forfatter #18 Del Skrevet 17. august 2012 Så spennende! Her får ikke mannen være med han heller (jobber offshore), men jeg skal ha med meg mamma. En stk lykkelig mamma. Muligens vi tar 3D denne gangen også slik at han får være med. Husker det var helt fantastisk forrige gang ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshower Skrevet 17. august 2012 #19 Del Skrevet 17. august 2012 Å, så gøy. Snart ultralyd for deg også nå Fikk med meg film av nurket hjem, måtte se den en gang til nå Han tok 3D helt mot slutten av timen i dag, gleder meg til UL i november når jeg så det Er så rart å se h*n så tydelig, så tidlig. Er jo ikke store knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobbi Skrevet 17. august 2012 #20 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Var på tidlig ul, og da ble terminen min flyttet fra den 29 januar til den 31. Vet ikke om det da kan bli noe mer endring etter ordinær ul? Gratulerer forresten, Snøfnugg - deilig å se knøttet Endret 17. august 2012 av bobbi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå