Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Januar var for oss første prøve periode, og nå er mensen forsinket med 6 dager!! :o Tok en test 28. januar, det var da jeg forventet mens.. men den var negativ og skuffelsen stor - selvom det var første prøve periode :roll: kan jo ikke akkurat forvente at det skal bli full klaff ved første forsøk heller, det ville jo vært utrolig. Men nå er det gått 6 dager da, og jeg er redd for å ta en test til og jeg er samtidig redd for å gire meg selv opp igjen før jeg tar den så jeg blir skuffet og trist atter en gang.

:-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi så spennende! Krysser fingrene for full klaff. :D

Skrevet

Oioi! Krysser alle fingre og tær for deg! :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei du :D

Det er alltid spennende å starte på noe slikt. Jeg og min forlovede hadde første prøveperiode i juli, og fortsatt ikke noe har skjedd. Den store trøsten er jo at det er ganske vanlig å holde på en god stund, og ganske mange faktisk er i samme situasjon, selv om man nå og da hører om de som nesten ikke rekker å starte før de er gravide :ler:

Alle de månedene jeg var over tida, ble det 3 dager, så 0, 12, 4, 21 og nå i januar 9 dager. Snakk om å hoppe godt mellom differansene :roll:

Så jeg krysser fingrene for deg jeg. Husk at det er mange av oss i samme båt som deg, så om fortvilelsen tar overhånd en dag, så vet du hvem du skal hente støtte hos :sjarmor:

Klem fra C.

Skrevet

Syklusen min har vært regelmessig nå i et års tid så at jeg plutselig er på overtid uten å være gravid ville jo vært litt rart. Optimist!

Har fremdeles ikke sett noe til mensen, har heller ikke noe tegn på mensen. Men jeg er kjempekvalm!! :D Og er veldig glad for det.. føles rart. Vet jo med meg selv at dersom jeg får en positiv test så kommer jeg til å begynne å klage over den der kvalmen, rart det der.

Tror jeg venter til i morgen med å teste.

Skrevet

Krysser fingrene, og venter spent på oppdatering i morgen :blunke:

:tommelsmil:

Skrevet

Da venter jeg i spenning til i morgen. Glede meg till å høre, og håper det har klaffet!

Skrevet

Ååå, så spennede!

Selv om mange venter lenge på å få klaff, er det ikke uvanlig å få to blå på første forsøk. Legen min sa at det faktisk er vanligere en de fleste tror, men det er "sliterene" vi oftest hører om. Håper du slipper å vente. Lykke til.

*krysser fingrene for i morgen*

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Venter i spenning til i morgen!!! :hoppe:

Skrevet

Lykke til!!

:Nikke:

Det må være super-spennende!!

Skrevet

Mensen kom i natt, så da sparte jeg den testen. Sitter her som et spørsmålstegn og skjønner ikke hvorfor mensen har vært så forsinket. Men men.. den er nå her. Begynte å kjenne slike tak i ryggen når jeg gikk å la meg, våknet iløpet av natten og da var tante kommet.

Vi får prøve ennå hardere etter mensen er over og håpe det klaffer da!

Skrevet

Æsj, så dumt!

Vel, vel, får håpe det går bedre neste gang, da!

Lykke til.

Skrevet

Det var dumt, men ny måned ny mulighet :sjarmor:

Lykke til :tommel:

Skrevet

Æsj, så synd da!

Bedre lykke neste gang! :trøste:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...