celmarith Skrevet 3. februar 2004 #1 Del Skrevet 3. februar 2004 Hvilken farge bør jeg ha på skoene mine når kjolen er i farge light gold/gold,går det da an å ha sko i ivory? Jeg skal ha denne kjolen http://www.bridesave.com/search/index.cfm?...roduct_id=11790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 3. februar 2004 #2 Del Skrevet 3. februar 2004 :o Flott kjole! Jeg vil tro det går an, men du får høre med andre oxo. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 3. februar 2004 #3 Del Skrevet 3. februar 2004 Dritlekker kjole!!!! Du kan sikkert fint ha ivory sko..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 3. februar 2004 #4 Del Skrevet 3. februar 2004 Kjempefin kjole. Jeg skal også ha light gold og er litt i tvil ang sko, men jeg har prøvd noen til kjolen min på kristins som var med litt gull på, det så litt rart ut med ivory til min kjole, men deponer på sko og prøv deg litt frem. Jeg skal kjøpe sko etter jeg har fått kjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. februar 2004 #5 Del Skrevet 3. februar 2004 Er det ikke det folk sier her inne da at Diamond white er det samme som Ivory??? Eller er jeg totalt uttafor nå............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. februar 2004 #6 Del Skrevet 3. februar 2004 Diamond white er ikke ivory, diamond whie er det samme som off-white Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariM Skrevet 3. februar 2004 #7 Del Skrevet 3. februar 2004 Her fikk jeg god hjelp til skokjøpet: www.lisenett.no Der er det mange farger å velge mellom bl.annet champagne. De har også sko i gull og sølv som ikke er vist på siden! Jeg fikk akkurat det jeg var på utkikk etter. Det skader jo ikke å spørre om de kan hjelpe:wink: Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 3. februar 2004 #8 Del Skrevet 3. februar 2004 jeg har hvite sateng sko til diamant hvit...Og det er ikke IVORY farge ..Men off white som arwen sier..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninach Skrevet 4. februar 2004 #9 Del Skrevet 4. februar 2004 Diamondwhite, er lys-offwhite med svakt skinn! Sko som passer til kan godt være off-white,men mønster i f.eks. "sølvaktig" eller annen dekor. Synest det er litt vågalt av noen av dere å kjøpe brudesko på internett, for det er vel en fordel å prøvegå skoene litt før de kjøpes, er det ikke? Vi har jo forskjellig passform på føttene, og skoene skal jo holde hele dagen, ikke gå pent og staselig opp kirkegulvet og vakle ned igjen? Klem ninach Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 4. februar 2004 #10 Del Skrevet 4. februar 2004 Ninach::Har du fått kjøpt deg brudekjole da?Og sko?? Helt utenfor tema men men,må bare spørre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå