AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 har en onkel som påstår at de dyreste boligene er på paradis. hvem vil bo helt ute på paradis lissom?! jeg bor med leninhøyden og det passer meg ypperlig. vil ikke tro at kvmprisen er så høy på leninhøyden siden det er så mange vandrende narkomane her. hvor i bergen?????? :rope: :rope:
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 dyrt overalt, til og med på Danmarksplass!! Noe må gjøres med boligprisene, når til og med slike steder er dyre
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Denne kan være til hjelp: http://www.finn.no/finn/realestate/pulse/geo
cindarella Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Har ikke så veldig mye å bidra med, men har sett at det er veldig dyrt på Maaseskjæret i Sandviken. Ellers er jeg enig med deg, vil tro kvm-pris er dyrere i sentrumsområdet enn på Paradis.
Gjest Surrehodet Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 Onkelen din lever i forrige århundre. Paradis var dyrest da toget gikk dit på begynnelsen av 1900 tallet, men det er leeengesiden nå.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Paradis er fremdeles et svært dyrt område, kanskje ikke høyere pr kvm, men totalprisen på boliger der er så høy at de som skaffer seg en ett/to roms i sentrum med nød og neppe, aldri vil ha råd til å bo på Paradis.
Gjest Surrehodet Skrevet 1. juni 2012 #7 Skrevet 1. juni 2012 Jada, men TS spurte om kvm pris. Klart husene på Paradis er dyre, de er jo kanonstore........ Men på kvadrarmeterpris er det ikke målbart med feks. enkelte steder i sentrum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå