Gå til innhold

hvor er det dyrest pr kvm i bergen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har en onkel som påstår at de dyreste boligene er på paradis. hvem vil bo helt ute på paradis lissom?! jeg bor med leninhøyden og det passer meg ypperlig. vil ikke tro at kvmprisen er så høy på leninhøyden siden det er så mange vandrende narkomane her.

hvor i bergen?????? :rope: :rope: :rope: :rope:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

dyrt overalt, til og med på Danmarksplass!! Noe må gjøres med boligprisene, når til og med slike steder er dyre

Skrevet

Har ikke så veldig mye å bidra med, men har sett at det er veldig dyrt på Maaseskjæret i Sandviken. Ellers er jeg enig med deg, vil tro kvm-pris er dyrere i sentrumsområdet enn på Paradis.

Gjest Surrehodet
Skrevet

Onkelen din lever i forrige århundre.

Paradis var dyrest da toget gikk dit på begynnelsen av 1900 tallet, men det er leeengesiden nå.

AnonymBruker
Skrevet

Paradis er fremdeles et svært dyrt område, kanskje ikke høyere pr kvm, men totalprisen på boliger der er så høy at de som skaffer seg en ett/to roms i sentrum med nød og neppe, aldri vil ha råd til å bo på Paradis.

Gjest Surrehodet
Skrevet

Jada, men TS spurte om kvm pris.

Klart husene på Paradis er dyre, de er jo kanonstore........ Men på kvadrarmeterpris er det ikke målbart med feks. enkelte steder i sentrum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...