AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Dere som har en bachelor i psykologi, hva jobber dere med? Har dere jobb, eller har dere studert mer? Jeg fullfører min bachelor i psykologi nå i vår, og er litt usikker på fremtiden. Har søkt meg inn på master, men vet ikke helt om jeg orker å studere mer. Så derfor lurer jeg på hvilke muligheter jeg nå har.
ninuska_ Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 (endret) Hva slags bachelor i psykologi har du? Endret 15. mars 2018 av ninuska_
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Jeg har "bare" en generell bachelor. Har vurdert å jobbe som assistent på sykehjem eller liknende, men føler at det ligger litt utenfor mitt felt og ikke minst mine interesser. Vil en bachelor i psykologi være attraktivt i skoler, f.eks. som assistent for elever med ulike behov?
ninuska_ Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 (endret) Jeg har "bare" en generell bachelor. Har vurdert å jobbe som assistent på sykehjem eller liknende, men føler at det ligger litt utenfor mitt felt og ikke minst mine interesser. Vil en bachelor i psykologi være attraktivt i skoler, f.eks. som assistent for elever med ulike behov? Nå svarer jeg kun ut fra det jeg vet, så om noen vil rette på meg, så må de gjerne det. Jeg tviler på at en bachelor i psykologi vil kvalifisere seg til arbeid med vanskeligstilte elever. Og jeg kan si at jeg har flere venninner som har jobbet som assistent på sykehjem/gamlehjem, og de er uten relevant utdanning, som en bachelorgrad. Du kan jobbe som saksbehandler eller lignende i NAV? Kanskje i noen tilfeller som miljøterapeut? Hva kunne du tenkt deg å jobbe med? Endret 31. mai 2012 av ninuska_
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #5 Skrevet 31. mai 2012 Jeg føler meg ikke ferdig utdannet, så er "kun" på jakt etter en jobb i en liten periode, f.eks i 6 til 12 mnd. Saksbehandler i Nav hadde kanskje vært noe. Jeg føler at jeg er litt lei av studier, og ønsker derfor å vente litt før jeg starter med en master, sånn at jeg er motivert. Tror det kan være lurt. Miljøterapeut, hvor kan man jobbe som det?
ninuska_ Skrevet 31. mai 2012 #6 Skrevet 31. mai 2012 (endret) Det var noe som poppet inn i hodet mitt. Jeg husker en med bachelor i psykologi jobbet som det, og hvis du søker på nav.no eller finn.no, så finner du nok noen treff! Endret 15. mars 2018 av ninuska_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå