Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 30 år, jobber heltid i en resepsjon og tjener 148 kr i timen. Ingen tillegg. Har hatt samme stilling i 5 år, har 3 år på høyskole bak meg. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns det var litt lite. Men har skolebakgrunnen din noe med ditt arbeid å gjøre? Hjelper ikke å være utdannet sykepleier om du skal jobbe som søppeltømmer... Jeg tjener 139 kr timen deltid i klesbutikk med kun vgs som er ferdig. Holder på med høyere utdanning nå.

Gjest barista
Skrevet

Jeg er 21 år. Jobber deltid ved siden av studiene hos kundeservice (telefon) i en bank. (den du prater med når du ringer sentralnr.)

25 % tillegg på kveldstid. 100 % tillegg Lørdager. 120 % på Søndager. Begynte i stillingen for 3 mnd siden. Ingen utdanning foreløpig.

155 kr timen.

Skrevet

Er de 3 årene på høyskole relevant? Og er det en bachelor?

Er det hotellresepsjon? Vet at på hotell så er denne lønna ganske vanlig. Kjenner ei som er ansatt i en av de større kjedene, og tjener rundt 140-150,- timen, men hun har kvelds/nattillegg da.

Gjest barista
Skrevet

For å sammenligne så kan jeg fortelle at jeg jobbet en stund i hotellresepsjon også. Her hadde jeg 136 kr timen (3 år siden).

Men hadde tillegg på kveld, natt og helg.

Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg er 30 år, jobber heltid i en resepsjon og tjener 148 kr i timen. Ingen tillegg. Har hatt samme stilling i 5 år, har 3 år på høyskole bak meg. Hva synes dere?

At det er interessant at jeg som ufaglært i dagligvare tjener mer enn deg, samt at jeg har kvelds- og helgetillegg.

Skrevet

at jeg som støttekontakt og 20 år tjener 150 kroner i timen. (Gått opp i lønn pga ansiennitet, men dog)

Men når du har jobbet der i fem år er det utrolig lite synes jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tjente 135 kroner i timen i butikk da jeg kun hadde vgs. Etter fem somre i samme butikk tjener jeg nå 150 kroner i timen.

Skrevet

Er ufaglært, 19 år, jobber i industrien. 155 kroner timen, blir fort overtid også. Aner ikke hva overtidsbetaling er, +50%?

AnonymBruker
Skrevet

Tråden her tyder i alle fall på:

1. Bachelorgrad lønner seg ikke

2. Ufaglærte får for høy lønn

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...