Frøken eple Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Vi pleier som regel å ha ganske aktive ferier, men i år er jeg nokså høygravid når ferien kommer. Noen som har tips til hva vi kan gjøre/hvor vi kan dra?
Lumos Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Hva med en festival eller to? Hyttetur, spaweekend?
Frøken eple Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2012 Har du forslag til festivaler i juli? Tror ikke jeg orker sånne der man må stå veldig mye, er litt fortung
Gjest mari kontrari Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Dra på litt mindre, utendørs festival og konserter, da kan du gjerne sitte litt lengre bak og likevel få med deg hva som skjer (er for lat til å google for deg akkurat nå, men det er mange ulike å velge mellom i juli). Om du orker å gå litt rundt er ofte museer behagelige steder å være - rolig og kjølig, og fint å kombinere med en bedre lunsj. Piknik ved sjøen eller på fjellet et sted du kan komme til uten å måtte gå særlig langt. Fisketur med påfølgende grilling i fjæra om det er mulig. Se Hardangervidda delvis fra tog, delvis med overnatting på en av hyttene som ligger rett ved stasjonen. (minipris-billetter er jo så billige også) Dra til Oslo om du bor i Bergen eller omvendt. Generelt ta buss eller tog til et sted du ikke har vært så mye bare for å se deg rundt, og kanskje med en overnatting. Besøke en gård med diverse tilbud som omvisning, matsmaking el.? Rolig kajakktur om du kommer deg oppi en kajakk som høygravid... - Utover dette vet jeg ikke helt, kommer litt an på hvor du befinner deg og hvordan været blir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå