Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅ. Nå er jeg så sint/skuffa/irritert at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre!!!

Hadde bestilt noen sko jeg bare måtte ha fra London. Etter evigheter med venting (kjentes iallefall sånn ut) ringte de fra spedisjonsfirmaet i går kveld!! De hadde en pakke til meg!! Jeg og sambo kastet oss i bilen (han er glad når jeg er glad). Sambo går inn og henter pakken, i det han gir den til meg skjønner jeg det; det er ikke disse jeg har drømt om . Sambo tror meg ikke og ber meg åpne pakka, da ser han det: Det er feil sko!!!

Så nå sitter jeg her med ett par sko jeg ikke vil ha, mens drømme skoene fortsatt er i London. Kommer til å koste £120 om jeg vil returnere de jeg har og få de riktige sendt opp!!! Grrrrr. Nå er jeg så lei av hele greia at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre!!!

Også er jeg litt irritert på sambo (og har veldig dårlig samvittighet for det...) men det var HAN som bestilte de og forklarte feil til mannen i London.... :evil: :evil: :evil: :evil:

Huff, måtte bare få ut litt irritasjon!!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

hvorfor i alle dager ordner du ikke med bestillingene dine selv?

er du ikke voksen?

Skrevet

Fordi han var i London vel!! Men da var de utsolgt, men han fikk bestilt de der og fikk dem til å sende dem til Norge, noe som de vanligvis ikke gjør.

Også ville han overraske meg (men han klarte ikke å holde det hemmlig).

Uansett, hva har det med å være voksen å gjøre?????

Skrevet

Stakkars, tenk på hva han har prøvd å gjort da. Min kjære kjøper nok ikke sko til meg en gang hvert 10år engang.

Skrevet

Uff da, så kjipt! Var det de Diorskoene du hadde siklet etter? Kanskje du eller sambo skal til London snart, så må det vel være mulig å få byttet dem?

Kjedelig...

Skrevet

Ja, det var de Dior skoene, eller det skulle være det da..... Er jo fortsatt det, bare ikke de jeg ville ha...

Tror det beste bare er å forsone meg med at det ikke var meningen at jeg skulle ha de :( . Også får jeg lære at neste gang jeg er på shoppingtur så skal jeg kjøpe ALT jeg har lyst på :D :D :D .

Jeg tror ikke det er så veldig synd på typen min...

Men har dere aldri gledet dere sånn til noe, også blitt skuffet og syntes at verden er fryktelig urettferdig, og derfor oppført dere urettferdig??? Det er faktisk ganske menskelig!!

Skrevet

Jeg skjønner deg GODT!!! Huff, utrolig kjipt. Men var de ikke litt ok de skoene du fikk da?

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg tror ikke det er så veldig synd på typen min...

han blir i alle fall ikke satt spesielt godt pris på, synes jeg..

han kjøper sko til deg for å overraske deg.. og noe skjærer seg i prosessen.. og da blir du irritert på han??

logisk?

du burde være lykkelig og takknemmelig over at han forsøkte.. og så bør du trøste ham og si at du ikke er sint selv om det ikke gikk helt etter planen.. OK?

Skrevet

Han har ikke kjøpt sko til meg, jeg har da kjøpt de selv. Han bestilte de for meg i London. Og jeg har da ikke kjeftet på han eller noe, jeg var bare litt irritert INNE i meg, er ikke det lov????

Han lo av de nye skoen selv så..... Tror ikke han heller ser meg labbe rundt i langhårete sorte moon-boots fra Dior :ler::ler:

Skrevet

WOW - du kan jo bli den Ivana Trump-baben i Moonboots fra Dior jo!!! :ler: (har sett bilder av henne iført de og miniskjørt i Aspen!!)

Håper det ordner seg, Dixie!

Skrevet

Jepp, nå skal jeg og Ivana på vift.......

Sukk.. Nå går jeg fra jobb, skal hjem og gre pelsen :ler: :evil: :ler:

Skrevet
WOW - du kan jo bli den Ivana Trump-baben i Moonboots fra Dior jo!!! :ler: (har sett bilder av henne iført de og miniskjørt i Aspen!!)

Håper det ordner seg, Dixie!

Har sett de samme bildene!! :ler:

Sats på den Trump-looken du, Dixie....

Men hvordan i all verden kan moonboots forveksles med sandaler!!!???

Skrevet

Skjønner godt at du er skuffet, har vel ikke noe med typen å gjøre :roll:

Men hvorfor koster det så mye å få byttet de?

Hvis du forklarer veeldig pent at det har skjedd en feil?

Gjest Seleena
Skrevet

Ååå, eg veit korleis du har det! Eg har bestillt sko. Dei var 3½ nummer for store :x

Uflax uflax uflax.......

Du får prøve å selge dei;) Det skal eg....

Skrevet

Prøv å selg de skoene på QXL. Du kommer sikkert til å få en hel del for dem (mer enn du betalte) 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...