AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Er det slik at man kan gjøre slik at man ikke blir sett/funnet på facebook i det hele tatt? Jeg vet at: a) man kan blokkere enkeltpersoner b) man kan gjøre slik at man ikke er søkbar i selve facebooksystemet MEN, kan man gjøre slik at profilen og liksene dine plutselig ikke blir funnet gjennom google? Dette har alltid vært min 'snoke måte' - nemlig å google.. men nå er personen forduftet.. kan man gjemme seg på den måten eller betyr det at man har slettet kontoen? Vær snille å ikke kjeft på meg - jeg klarer ikke styre nyskjerrigheten min
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Ja, det går an. Men om du vet om noen av vennene til vedkommede tror jeg man kan søke de opp på vennelista hvis den er åpen.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Nei.. ikke på noens venneliste, og kommentarer og likes fra 'offentlige' poster er borte.. Tidligere når h'n har gjort seg usøkbar i facebooksystemet så har disse tingene kommet opp, bare i sort slik at man ikke kunne trykke seg videre på navn bilde.. Nå er alt borte.. Æææææ! Hva skal jeg nå bruke dette tomrommet til?!? haha.. uff jeg må få meg et liv... men jeg klarer ikke dy meg! 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 Nei.. ikke på noens venneliste, og kommentarer og likes fra 'offentlige' poster er borte.. Tidligere når h'n har gjort seg usøkbar i facebooksystemet så har disse tingene kommet opp, bare i sort slik at man ikke kunne trykke seg videre på navn bilde.. Nå er alt borte.. Æææææ! Hva skal jeg nå bruke dette tomrommet til?!? haha.. uff jeg må få meg et liv... men jeg klarer ikke dy meg! Ja, du må gå til anskaffelse av et liv, ja. Ikke frekt ment fra min side, men det er ikke sunt å være så oppdatert på hva andre, som til og med ikke er i vennelisten din, holder på med. Det er ganske ubehagelig å vite at noen snoker på alt du kommenterer og "liker"...
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #5 Skrevet 31. mai 2012 Ja, du må gå til anskaffelse av et liv, ja. Ikke frekt ment fra min side, men det er ikke sunt å være så oppdatert på hva andre, som til og med ikke er i vennelisten din, holder på med. Det er ganske ubehagelig å vite at noen snoker på alt du kommenterer og "liker"... Hvordan vet man at noen ser på kommentarene og hva du "liker"?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #6 Skrevet 31. mai 2012 Hvordan vet man at noen ser på kommentarene og hva du "liker"? MEN, kan man gjøre slik at profilen og liksene dine plutselig ikke blir funnet gjennom google? Dette har alltid vært min 'snoke måte' - nemlig å google.. men nå er personen forduftet.. kan man gjemme seg på den måten eller betyr det at man har slettet kontoen?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #7 Skrevet 31. mai 2012 MEN, så kverulerende som jeg er må jeg bare si at du kan likevel ikke vite det på bakgrunn av at TS sier at'n gjør det med andre.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #8 Skrevet 31. mai 2012 Sikkert ikke alt, men om du feks. kommenterer avisartikler, poster i offentlig facebookprofik - eks. en butikk/fanside ol så kommer dette frem når du googler navnet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå