Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest loren
Skrevet

Søkte på en internt utlyst stilling i kommunen jeg jobber i. Hadde et bra intervju 15. mai, og gikk derfra meg en god følelse. Fikk høre at jeg hadde mange kvaliteter de trenger (sitat hun som intervjuet meg).

Det er snakk om to like stillinger, og internt var det kun to søkere. Derfor gikk også stillingene ut eksternt. Fristen for å søke var forrige fredag.

Da jeg gikk fra intervjuet sa hun at om jeg trengte en avklaring før fristen til de eksterne søkerne gikk ut i fht om jeg fikk tilbud om en annen jobb eller noe slikt, så måtte jeg bare ta kontakt.

Er det teit om jeg nå da ringer og hører hvordan jeg ligger an, eller burde de få mer tid en en halv uke etter fristen? Skjønner at de kanskje ikke har rukket intervjuene enda, men begynner å bli utålmodig ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi dem ltt tid. Ofte er ekstern utlysning en formalitet - men det tar tid å intervjue. :)

Jeg hadde tatt kontakt mandag ettermiddag. Det er mulig de allerede har tenkt at "dette fikser vi på fredag" eller "dette rekker vi ikke før mandag". ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...