Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håret mitt har blitt så utrolig lett! Om morgenen står det "rett opp", og det vil pokker ikke legge seg heller, må til slutt på med rettetang. :( Før lå håret mitt 100% flatt uansett hva jeg gjorde.

Det er også ganske tørt/brusete.

Hva kan jeg gjøre mot dette? Vil gjerne ha noen produkter som tynger ned håret, og fukter det masse, så jeg slipper all den brusen, kanskje til og med kan slippe rettetang igjen (det har jeg aldri i hele mitt liv før måtte brukt, håret har som sagt ligget flatt uansett hvor mye jeg prøvde å få det til å gjøre noe annet).

Kan produkter mot krøllete hår hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Gjest kittycat
Skrevet

Ja produkter for krøllet hår kan hjelpe, men du må nesten se hva virkningen for produktet er før du kjøper den.

Jeg anbefaler alle som vil ha glans og tynge håret litt ned bruke olje eller serum. Bruker et serum fra PHC fra Kicks til 85 kr. Heerlig produkt som gjør at håret føles som silke :D

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja produkter for krøllet hår kan hjelpe, men du må nesten se hva virkningen for produktet er før du kjøper den.

Jeg anbefaler alle som vil ha glans og tynge håret litt ned bruke olje eller serum. Bruker et serum fra PHC fra Kicks til 85 kr. Heerlig produkt som gjør at håret føles som silke :D

Takk for svar. :)

Jeg bruker allerede olje i håret, og det blir veldig mykt, blankt, og bittelitt mer håndterbart av det, men allikevel "flyr håret til alle kanter" :-/

Gjest barista
Skrevet

Jeg brukte mye bed head sin fuzzy curls eller noe, når jeg hadde permament. Kjempe!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte mye bed head sin fuzzy curls eller noe, når jeg hadde permament. Kjempe!

Takk for svar. :)

Men brukte du denne for å bevare krøllene da, siden du hadde permanent? Jeg ønsker ikke krøller, å har egentlig ikke det nå heller, har mer fall og brus i håret, pluss dette med at håret ikke legger seg (derfor vil jeg gjerne ha noe som tynger ned).

Er den tung, å "drar" håret ned? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...