Roo Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Hunden min har en tendens til å komme bort til meg, gi meg et par slikk, før han rusler videre igjen. På armen, på bena- ja hvor som helst egentlig. Når jeg har lagt meg stikker han snuten sin innunder dyna mi, gir meg noen slikk på føttene, før han går og legger seg. Godnatt kanskje? Innbiller meg at dette er en liten kjærlighetserklæring Eller er det rett og slett bare en vask? Gjør deres hunder også dette?
Gjest Badabing Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Det skjer her også, men jeg aner ikke hvorfor. Den forrige hunden vår hadde helt oppheng på å slikke på hendene til folk, så der måtte vi avvenne henne. Men det er interessant om noen har svar Lurer også på hva det betyr når den ene hunden slikker den andre hunden i ørene og øynene. Er det også bare vask? De er veldig søte i alle fall
Roo Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2012 Jeg har også tenkt på "saltsyken", dyr er jo glad i salt og hunden min har en tendens til å oppsøke armhuler, bak kneskålene osv.. Men åh, håper det er litt kjærlighetserklæring også
Roo Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2012 Det skjer her også, men jeg aner ikke hvorfor. Den forrige hunden vår hadde helt oppheng på å slikke på hendene til folk, så der måtte vi avvenne henne. Men det er interessant om noen har svar Lurer også på hva det betyr når den ene hunden slikker den andre hunden i ørene og øynene. Er det også bare vask? De er veldig søte i alle fall Tipper det er vask! Men sukk, så søtt det er!
Anciol Skrevet 1. juni 2012 #7 Skrevet 1. juni 2012 (endret) ville tolket det som tegn på tillit, mamma og pappa's hunder slikker meg alltid på hånden eller kinnet:) Endret 1. juni 2012 av Anciol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå