Gå til innhold

Plutselig, uventet luksusproblem

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, har drevet med nettdating noen måneder og har sikkert sendt ut 20-30 meldinger med ingen eller dårlig respons. Da jeg en dag i sist uke sendte ut noen meldinger i håp om at kanskje ei ville bli kjent med meg fikk jeg svar fra ikke bare en, men 3 jenter.

De virker alle interesserte og jeg kunne gjerne tenkt meg å gått på date med dem og blitt bedre kjent. Problemet er bare at jeg ønsker ikke å såre noen (for sent kanskje) men jeg ønsker jo også å bli bedre kjent først før jeg dater eklusivt.

Hun ene er fra andre siden av landet så hun burde egentlig være lite relevant med tanke på at jeg har vært i avstandsforhold før og det gikk dårlig. Men hun er jo selvfølgelig den jeg liker best så langt og hun virker til å være ganske interessert i meg også.

De er også veldig forskjellige alle disse jentene, så jeg vet liksom ikke helt hva jeg burde gå for om alle 3 fortsetter å vise interesse. Hun fra langt borte virker til å være mer beskjeden og snill og søt, mens hun ene her i fra er mer åpensinnet, seksuell og kanskje litt mer frempå. Hun siste er vel en blanding. Det jeg ser etter er vel egentlig et langvarig forhold.

What to do? Blir det feil å treffe de to her i fra mens jeg fremdeles blir kjent med hun fra langt borte?

Videoannonse
Annonse
Gjest finurlig
Skrevet

Så lenge du er ærlig med dem om det så ser jeg ikke problemet. Det er jo nettdating tross alt.

• Liker 4
Gjest Janus
Skrevet

Du høres ut som en gentleman og det er bra, men du har ikke noen forpliktelser ovenfor noen du kun har vekslet noen få meldinger med over internett. Så lenge du spiller med åpne kort og er ærlig, så gjør du ikke noe galt.

Det er ikke vanlig å ta en slik beslutning uten å ha møtt vedkommende i det virkelige liv, så sant det ikke skulle falle seg naturlig. Ettersom du er usikker, så høres det ut som om du trenger å møte begge to for å ta en informert beslutning. Sannsynligvis dater disse andre jentene andre gutter også.

Angående hun som bor langt vekke, så er det litt mer komplisert, men jeg ser ikke noen grunn til at du ikke skulle kunne fortsette å bli bedre kjent med henne, så lenge du er ærlig om hva som skjer. Om du er interessert i å ta ting til et nytt nivå, hadde jeg ville ringt henne og pratet med henne over telefon.

:)

• Liker 2
Skrevet

Treff den som bor innenfor en rimelig avstand.

Ingen grunn til å treffe flere hvis den første virker bra.

Og stor avstand skaper bare problemer. Som du tydeligvis allerede har fått med deg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente og driver selv med nettdating. Har aldri tenkt at jeg har noen forpliktelse til å kun møte én av gangen før det har utviklet seg til noe mer. Man starter jo som venner, og venner kan man ha flere av. Men det er selvfølgelig alltid best å spille med åpne kort. Jeg har truffet 4 gutter i løpet av 2 uker, alle virker interessante og jeg har planer om å treffe alle på nytt.

Angående avstandsforhold, så vil det ofte avhenge av hvor sterke følelsene er om det vil funke eller ikke. Så det trenger ikke være dødfødt.

AnonymBruker
Skrevet

Er vel lettere å holde på forelskelsen når en er i et avstandsforhold, treffes sjeldnere enn hvis en bor i samme by feks. Kjenner savnet sterkere, når en ikke kan møtes så ofte, men det er nok viktig å møtes relativt ofte, ellers vil det vel ikke holde

Skrevet

Angående avstandsforhold, så vil det ofte avhenge av hvor sterke følelsene er om det vil funke eller ikke. Så det trenger ikke være dødfødt.

Når ingen vil flytte så er det dødfødt.

AnonymBruker
Skrevet

TS her

Som Steinar sier så ønsker hverken av oss å flytte så er jo lite poeng i bli bedre kjent om det er kjærlighet som er målet. Ønsker ikke å være i et evig avstandsforhold heller liksom.

• Liker 2
Gjest _Blomsten_
Skrevet (endret)

Gå på dater med de to som bor nærmest. De færreste nettdater fører til forhold, så ikke ha dårlig samvittighet. Ta en kaffekopp med hver også finner du ut hvem du liker best. Kanskje liker du ingen av dem og kanskje liker ingen av den deg. Ikke fortell dem om hverandre. Dere har ingen forpliktelser på kaffekopp-stadiet.

Endret av _Blomsten_
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her

Som Steinar sier så ønsker hverken av oss å flytte så er jo lite poeng i bli bedre kjent om det er kjærlighet som er målet. Ønsker ikke å være i et evig avstandsforhold heller liksom.

Men han/du har jo ikke møtt denne jenta enda en gang, så det er vel kanskje litt tidlig å tenke på flytting? Det er jo ikke sikkert at ingen av dere noensinne kan tenke dere å flytte noe sted...

AnonymBruker
Skrevet

Date i vei, du trenger ikke fortelle noen av dem om de andre før du eventuelt ligger med en av dem. Veldig greit :)

• Liker 1
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Date i vei, du trenger ikke fortelle noen av dem om de andre før du eventuelt ligger med en av dem. Veldig greit :)

Jeg vil si grensa går ved kyssing, men man trenger ikke å fortelle dem om hverandre bare dumpe den andre :)

• Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

Et uforpliktende avstandsforhold tror jeg er løsningen for min del.

Skrevet

Et uforpliktende avstandsforhold tror jeg er løsningen for min del.

Det er ihvertfall ikke noe jeg kaller for et forhold.

• Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

Det er ihvertfall ikke noe jeg kaller for et forhold.

AnonymBruker
Skrevet

TS her

AB, det om flytting er jo viktig uansett for en vet jo aldri hva som kan skje. Vi kan plutselig falle pladask for hverandre eller det kan hende at vi ikke kan fordra hverandre.

Men det jeg vet er jo at om vi skulle like hverandre, ville det bare bli enda mer surt å slutte det av senere fordi jeg vet jo allerede nå at å flytte ikke er noe jeg ønsker å gjøre. En "bedre før var" type ting.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av, det går sikkert til helvete med dem alle tre til syvende og sist.

mvh

bitter

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her

Ja, det er også fullt mulig :P

Gjest Anna.S
Skrevet

Ikke fortell dem om hverandre.

Enig. Du har ingen forpliktelser og hvis du spiller med åpne kort så kan du miste sjansen på å treffe dem. Kvinner/Jenter har en tendens til å ville føle seg spesielle allerede FØR man har møtt hverandre i virkeligheten. Det er tåpelig og noe vi burde jobbe med for å endre. En person skal ikke bry seg om oss på et dypere nivå før de har truffet oss og blitt kjent med oss. Så spesielle i forhold til alle andre damer, er vi faktisk ikke. :sjenert:

Avtal date med alle tre, se hvordan det går og ta det derfra.

Det er bare å avlyse datene hvis du skulle være så heldig å falle for noen underveis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...