AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #1 Del Skrevet 31. mai 2012 Unnskyld meg, men hva er dette for et fenomen? Altså, noen avsmileyene er jo helt ok, som " :gjeiper: osv osv" , men når man skal være litt alvorlig å uttrykke sinne syns jeg det er helt bak må med denne " " eller " " . De er jo latterlig komiske og søte, og virker helt mot sin hensikt. "nåååh så søt og sint liten vesla" tenker jeg når de uttrykker seg med dem. Et par utropstegn hadde vært mer enn nok, og lettere å bli tattseriøst med. Dere er vel ikke 13 år heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _La Femme Skrevet 31. mai 2012 #2 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg tenker at du kanskje er 13 år, i og med at du går rundt og irriterer deg over sånne småting. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #3 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg tenker at du kanskje er 13 år, i og med at du går rundt og irriterer deg over sånne småting. Hvem har sagt at jeg irriterer meg. Jeg finner det lattermildt..Eller syns du :kjefte: hører hjemme i en vksen diskusjon kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søgni Skrevet 31. mai 2012 #4 Del Skrevet 31. mai 2012 Neida. Jeg er egentlig ikke tilhenger av å bruke ikoner i tide og utide selv, men noen ganger kan de jo være med på å understreke nyanser og meningen med det man skriver. Som ironi og sarkasme eller når noe er ment humoristisk eller med et smil, blant annet. Skriftlig tekst er vanskelig å tolke riktig noen ganger. Mange ganger fremstår ikonene som regelrett fordummende og nedlatende. Men det gjelder vel å ikke overanalysere det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 31. mai 2012 #5 Del Skrevet 31. mai 2012 Når de allerede ligger på KG, så hvorfor ikke bruke de? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 31. mai 2012 #6 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Jeg synes også -> <- er søt hehe. Bruker den når jeg tuller Endret 31. mai 2012 av Nuppdupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meridius Skrevet 31. mai 2012 #7 Del Skrevet 31. mai 2012 Du skriver så jævlig mye dritt. Du skriver så jævlig mye dritt DU SKRIVER SÅ JÆVLIG MYE DRITT!!! Du skriver så jævlig mye dritt Du skriver så jævlig mye dritt 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 31. mai 2012 #8 Del Skrevet 31. mai 2012 Du skriver så jævlig mye dritt. Du skriver så jævlig mye dritt DU SKRIVER SÅ JÆVLIG MYE DRITT!!! Du skriver så jævlig mye dritt Du skriver så jævlig mye dritt Nåt, så søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kyklopen Skrevet 31. mai 2012 #9 Del Skrevet 31. mai 2012 hahaha jeg har faktisk lagt merke til at kvinner liker å bruke smilies. jeg ler hver gang jeg ser en av disse: så morsomme, men jeg hadde aldri brukt dem selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søgni Skrevet 31. mai 2012 #10 Del Skrevet 31. mai 2012 Når de allerede ligger på KG, så hvorfor ikke bruke de? Det kommer litt an på hvilken type diskusjon og tråd man bruker dem i også, mener jeg da. Og hvor mange man bruker i et innlegg, siden jeg synes det er litt forstyrrende når det blir alt for mange. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 31. mai 2012 #11 Del Skrevet 31. mai 2012 Det kommer litt an på hvilken type diskusjon og tråd man bruker dem i også, mener jeg da. Og hvor mange man bruker i et innlegg, siden jeg synes det er litt forstyrrende når det blir alt for mange. Ja, så klart. Man bruker ikke latterikoner i en sørgetråd eller andre triste tråder, men jeg håper alle skjønner at jeg mener i de trådene det passer seg. Jeg syns ikke man trenger å la de være bare fordi andre ser de på irriterende, når de allerede ligger der. Greit nok å ikke overdrive, men om en smiley hjelper til med å vise hva man egentlig mener sånn at andre ikke skal mistolke, ser jeg ikke problemet med en eller 2 smilyes bak et innlegg. "Du er så teit! " "Du er så teit! " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 31. mai 2012 #12 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg bruker de irl også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søgni Skrevet 31. mai 2012 #13 Del Skrevet 31. mai 2012 Ja, så klart. Man bruker ikke latterikoner i en sørgetråd eller andre triste tråder, men jeg håper alle skjønner at jeg mener i de trådene det passer seg. Jeg syns ikke man trenger å la de være bare fordi andre ser de på irriterende, når de allerede ligger der. Greit nok å ikke overdrive, men om en smiley hjelper til med å vise hva man egentlig mener sånn at andre ikke skal mistolke, ser jeg ikke problemet med en eller 2 smilyes bak et innlegg. "Du er så teit! " "Du er så teit! " Selvfølgelig skal man ikke slutte fordi noen andre synes det er irriterende Og bare for å poengtere det, så synes jeg ofte at ikonene er morsomme, altså. Jeg bruker dem jo selv, i noen tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #14 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg unngår det, men har tidligere fått kjeft for å ikke bruke "ironiflagget" når jeg skriver noe som er ment ironisk(vedkommende skjønte tydeligvis at det var ironi, men jeg fikk allikevel kjeft). Så nå bruker jeg det når jeg er ironisk, sånn for andres skyld. Da det tydeligvis er ganske viktig for noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkna Skrevet 31. mai 2012 #15 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg har opplevd at en bruker trodde jeg var seriøs en gang jeg skrev noe ironisk, hehe. Det hender jeg bruker smileyer, men det tar ofte så lang tid å finne fram til den jeg vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #16 Del Skrevet 31. mai 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå