Øyvind H Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Hei, jeg sov kl ca 18:30 til 23:50 nettopp. Jeg drømte to drømmer. Første drøm: Jeg, en amerikansk venn som jeg kjenner, og 1-2 andre. Vi gikk en meget langt tur til fots. Veien var litt gjørmete mot slutten. Så fant jeg ut at denne veien var fra Moskva, veien mot den fjerne østen via flyplasskode. Så våknet jeg. Andre drøm: Jeg var på besøk hos mammas søster's familie i Nord-Norge. Huset var oppusset, veldig fin, og moderne. Vi holdt til 2. etasje og vi pratet litt. Så kom en slektning, navnet var utydelig. Jeg lyste mobil med lys ved hovedinngang og jeg banket på vinduet og hun la merke til meg. Hun hadde mørkt hår og sminke på øyne og kunne litt tegnspråk. Jeg hentet henne på 1. etasje, hun sa at det var en liten basseng i hage ved huset som jeg hentet henne. Så kom vi inn og jeg traff min søster og mammas søster's datter. Så la jeg meget godt merke til to stk edderkopper, en mindre og en større. De sa edderkoppene må dø med en gang! Jeg fikk litt angst; torde ikke å la edderkoppene nærme meg for den største var på størrelse som en hånd. Farge på de var svart og gul, og de hadde hår på kropp og stor bakre del. De er ca håndflaten i størrelse og lik tarantell. Jeg prøvde å drepe den største med nål og stikke gjennom bakre del og saks for å klippe vekk bakre del, men jeg torde ikke og klarte ikke helt. Jeg tittet interessert i hår til edderkoppene. Så våknet jeg. Akkurat den siste drøm forsto jeg ikke 100%...
HedvigR Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Hva mener du med at du ikke skjønte den helt? Drømmer er svært sjeldent bygd opp på en særlig logisk måte, sinnet vårt løper tross alt fritt rundt, uten særlig mål og mening når vi drømmer De fleste drømmer gir svært sjeldent noe særlig mening, litt som et maleri fyllt opp av tilfeldige farger og streker. Det er ikke noe særlig å forstå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå