AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Kjøpte en liten boksgreie på Plantasjen, som et lite drivhus. Tenkte det skulle være et godt kjøp, siden jeg har prøvd med såing og avleggere tidligere, men vært plaget av blomsterfluer som har lagt egg i jorda. I dette minidrivhuset, denne lille boksen, har jeg et lokk selvfølgelig, med to luftehull som jeg kan dytte opp og igjen etter eget ønske. Vil gjerne ha det mest mulig igjen, for jeg vil absolutt ikke at blomsterfluene skal komme seg inn dit. Samtidig må jo det jeg har sådd ha luft.. Jeg har mulighet til å legge dette ut i trappoppgangen her for å unngå at disse blomsterfluene legger egg i jorda, men der er det kaldere enn ellers i huset. Så jeg lurer på, er det noen som har erfaring med dette, vært borti det før? Enten problemer med stadig tilbakevendende blomsterfluer eller et slikt minidrivhus?
Prinsessefisk Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid=233&trg=MainLeft_5568&MainArea_5661=5568:0:15,3384:1:0:0:::0:0&MainLeft_5568=5544:60315::1:5570:1:::0:0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå