AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Jeg har trent og spist sunt en god stund nå, og har nådd et par delmål. Nå ser jeg at det er kort tid igjen til sommeren, og føler jeg ikke rekker å få den kroppen jeg ønsket meg. Ut ifra bildet jeg legger ved; vil jeg se noen merkbar forskjell de neste 3-4 ukene? Og hvor hardt må jeg i så fall trene ved siden av kostholdet? Finnes en del slike tråder, men jeg håper noen tar seg tid til å si sin vurdering likevel!
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Run Forrest, run.. For å si det slik, kardio og styrketrening, så blir du mer definert
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 Run Forrest, run.. For å si det slik, kardio og styrketrening, så blir du mer definert Jupp, men rekker jeg å se forskjell innen sommeren?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #5 Skrevet 30. mai 2012 Kommer an på når du mener sommeren er det? 2-4 uker med hard, og jeg mener faen meg ekte hard innsats, og ikke liksomtrening, så får du gode resultater. Men husk at kostholdet teller 80%, så hold deg til det sunne.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #6 Skrevet 30. mai 2012 Kommer an på når du mener sommeren er det? 2-4 uker med hard, og jeg mener faen meg ekte hard innsats, og ikke liksomtrening, så får du gode resultater. Men husk at kostholdet teller 80%, så hold deg til det sunne. 3-4 uker ca. Da får jeg ta meg en tur på butikken i morgen og hamstre inn mer sunn mat Dette SKAL jeg klare.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #7 Skrevet 30. mai 2012 Men ligg unna asfalt, og har du en lang bakke, eller bakke i det hele tatt, så anbefaler jeg deg å løpe oppover den, så mye og langt du gidder. Det forbrenner fett, og definerer musklene dine. Spesielt i rumpe, og ben, men også rygg, sidemuskler osv. Husk å holde armen i 90graders vinkel og veiv med dem for å få mer fart oppover. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #8 Skrevet 30. mai 2012 Forresten.. Bra jobba så langt, fin kropp!!
Gjest Meridius Skrevet 30. mai 2012 #9 Skrevet 30. mai 2012 Bildet kom ikke med. Du trenger ikke å haste, du har allerede bra kropp. Du vil ikke se store forandringene i løpet av den korte tida. Er du nazi med deg selv, så er det mulig at du vil se litt resultater innen 4 uker. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #10 Skrevet 31. mai 2012 Tusen takk for bra svar!! Og tusen takk, Anonym og Meridius. Stolt av at jeg endelig klarte det! :happy:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå