AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Skal bestille noen klær, men en ting jeg lurer på. Det står at buksa er 81 cm i benlengde, og at fotvidden er 48 cm. Hva betyr fotvidden på buksa? Er det omkretsen helt nederst på buksa? Får liksom ikke helt det til å stemme heller, er den nermere en halvmeter i omkrets da?
Gjest Yellow Taxi Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Her tror jeg du finner svaret: Link Eller her har du en mer troverdig kilde der noen poster et svar: Link
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 Hva betyr fotvidden på buksa? Er det omkretsen helt nederst på buksa? Får liksom ikke helt det til å stemme heller, er den nermere en halvmeter i omkrets da? ja
Karmosin Skrevet 31. mai 2012 #5 Skrevet 31. mai 2012 Det er omkretsen helt nederst, ja. 48 cm. er litt vid bootcut, men langt fra ekstremt.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #6 Skrevet 31. mai 2012 Takk for svar alle sammen. Ja, jeg så denne tråden ang vidde i leggene, var derfor jeg ble litt usikker på hvor disse målene ble tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå