juliane91 Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Jeg trenger en liten idemyldring på studier som fører en raskt ut i jobb. Jeg er så usikker på hva jeg vil og siden jg har studert diverse fag før, som ikke passer helt sammen, har jeg nå lyst til å gå en fagskole eller ta en bachelor som får meg ut i en jobb. Jeg regner med det er fler enn meg som er usikker på hva de skal bli når de "blir stor" så bare å slenge på forslag. Og mens jeg er i gang med en tråd. Noen som har erfaring med nettsutdier? NKS - NKI?
Tormod83 Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Et tips kan være å ta utgangspunkt i hvilke yrker det vil bli behov for i tiden framover. Selv om dette i stor grad svinger er det mange retninger som viser tydelig at behovet vil bli stort i fremtiden. Ingeniører er et godt eksempel. Helse- og sosialfag vil det også sannsynligvis være lett å finne seg jobb. Her kan du studere både på nettstudier (yrkesfaglig) og høyere utdanning. Lærere vil det også bli et skrikende behov for i tiden fremover. Håper det var noen tips på veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå