honning Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Jeg skal være toastmaster i bryllup i helga, og har kontroll på det meste nå. Introduksjon av talere er klar, og jeg har også litt reserve-introduksjoner om flere talere dukker opp i siste liten + noen andre småting jeg skal si utenom den nødvendige informasjonen. Men, jeg skulle så gjerne hatt en pangstart på det jeg skal si. Noe som bryter isen på en grei måte. Gode tips settes stor pris på!!
Gjest Yellow Taxi Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Fyll en plastbeholder med vann kvelden før og legg i fryseren. På scenen, før folk får med seg at du skal tale så tar du is-klumpen og smeller i gulvet så hardt du bare klarer så den knuser og du får alles oppmerksomhet. Deretter lener du deg nonchalant tilbake og sier "Nå som jeg har brutt isen vil jeg gjerne få introdusere...." 3
AuroraB Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 isen er vel som regel allerede brutt før toastmasteren tar ordet. Ihvertfall i de bryllupene jeg har vært, så ønsker verten eller vertinnen gjestene velkommen, og overlater ordet og roret til kveldens toastmaster. Dermed så er det ikke så mye annet å si enn litt om planene for kvelden. Du kan jo selvfølgelig si noe om at kvelden vil bli styrt med kvinnehånd. Omsorgsfullt og kjærlig, men urokkelig og bestemt 1
honning Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2012 Hihi, Yellow Taxi, morsomt! Føler ikke jeg er helt typen til å klare å gjennomføre noe sånt da. AuroraB: takk for tips, dette var kanskje litt mer min stil ja (det siste du skreiv) Godt mulig jeg bruker den! Jeg skal ta velkomsten også i dette bryllupet faktisk, men da trenger jeg kanskje ikke si så mye mer enn velkommen og skål (ikke bare de to orda da, men jeg trenger ikke å gjøre så veldig mye utav selve velkomsten liksom).
Gjest Nyyx Skrevet 31. mai 2012 #5 Skrevet 31. mai 2012 Fyll en plastbeholder med vann kvelden før og legg i fryseren. På scenen, før folk får med seg at du skal tale så tar du is-klumpen og smeller i gulvet så hardt du bare klarer så den knuser og du får alles oppmerksomhet. Deretter lener du deg nonchalant tilbake og sier "Nå som jeg har brutt isen vil jeg gjerne få introdusere...." Ååå, kan vi bli bestevenner og du kan være toastmaster i bryllupet mitt??? Haha, det hadde vært priceless å se!
Gjest Yellow Taxi Skrevet 31. mai 2012 #6 Skrevet 31. mai 2012 Ååå, kan vi bli bestevenner og du kan være toastmaster i bryllupet mitt??? Haha, det hadde vært priceless å se! Du vil bare se at jeg driter meg ut du!
Gjest Nyyx Skrevet 31. mai 2012 #7 Skrevet 31. mai 2012 Du vil bare se at jeg driter meg ut du! Nei! Jeg lover, det er et sånt bryllup jeg kan se for meg. HAHAHA. Tror ikke gubben blir så glad for den åpningen, men drit i det. HIHI :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå