Gjest ms_kwang Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 YAY!!:D Jeg er så glad, jeg har fått jobb!:D 2år tok det (men iløpet av de 2 har jeg også vært sykemeldt) Men ellers har jeg gått på kassa, de andre byene jeg bodde i leverte jeg X antall cv'er,åpne søknader, søknader og alt mulig drit. Jeg har bodd i denne nye byen i 1 uke nå. Fått svar tilbake på 3/4 plasser som jeg hadde søkt på (med åpen søknad!) Åååh hvor jeg gleder meg å starte på jobb i morgen!!:D Det føles så godt, jeg GLEDER meg til første lønning, jeg tipper det kommer til å føles så fantastisk ut å få MER enn 7000kr i mnd... ååååh *yaaaay* (ja har vært slik i hele dag, sagt "yay" nesten hvert 10min) Beklager bare måtte få det ut!:D Jeg er så superhappy!!:D grrryay :D
Gjest Adriane Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Gratulerer! Skjønner godt at du er litt i ekstase! :-D YAY!
daemonia Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Gratulerer! Jeg gleder meg så utrolig til å ha samme følelsen som du har nå! 1
Aldrisur Skrevet 30. mai 2012 #5 Skrevet 30. mai 2012 Du må ikke beklage at du er glad da ms_kwang! Gratulere! Vil du si hva du skal jobbe med?
Gjest ms_kwang Skrevet 30. mai 2012 #6 Skrevet 30. mai 2012 Takker ^_^ Åååh det føles så godt *smile* Så var det bare å finne seg en plass å bo da
Gjest ms_kwang Skrevet 30. mai 2012 #7 Skrevet 30. mai 2012 (endret) Det er en matvare butikk Aldri jobbet i butikk før. Men gleder meg. Jeg kan ikke være kravstor når det gjelder jobber siden jeg ikke har utdannelse enda (ewlo 23 år og uten vgs! >.<) Så nå er jeg bare super glad for at ting begynner å ordne seg, kanskje jeg får gå som privatist til høsten eller noe sånt ^_^ (Privatist var planen min ifjor, men ble sittende på ræv og være arbeidsløs istedet >.< altså jeg søkte på jobber non-stop, men fikk ikke noe) Endret 30. mai 2012 av ms_kwang
Aldrisur Skrevet 30. mai 2012 #8 Skrevet 30. mai 2012 Tidligere hadde jeg ofte sommerjobb i forskjellige typer butikker og jeg trivdes med det og likte meg veldig godt. Og så får du kolleger , det er vel også noe man savner når man ikke har en jobb? Blir nok fint for deg det her.
Gjest ms_kwang Skrevet 30. mai 2012 #9 Skrevet 30. mai 2012 Tidligere hadde jeg ofte sommerjobb i forskjellige typer butikker og jeg trivdes med det og likte meg veldig godt. Og så får du kolleger , det er vel også noe man savner når man ikke har en jobb? Blir nok fint for deg det her. mm er sant det Nå er jeg jo i en ny by da, har få venner her og jeg fikk vite gjennomsnitts alderen av de som jobb der er på 22. Så de fleste er jo i min aldersgruppe
Cata Skrevet 30. mai 2012 #10 Skrevet 30. mai 2012 Gratulerer. Deilig følelse å få jobb når man har lett en stund.
Gjest ms_kwang Skrevet 30. mai 2012 #11 Skrevet 30. mai 2012 Tusen takk ^_^ Må vel egentlig legge meg Vil ikke forsove meg på første dag haha huff
Fanteria Skrevet 30. mai 2012 #13 Skrevet 30. mai 2012 Gratulerer så mye! Nyt den fantastiske følelsen! Tenk, de valgte deg for dine kvaliteter
Gjest ms_kwang Skrevet 30. mai 2012 #14 Skrevet 30. mai 2012 Gratulerer så mye! Nyt den fantastiske følelsen! Tenk, de valgte deg for dine kvaliteter Jaa og jeg som bare la inn en åpen søknad uten referanser (fordi jeg ikke har noen referanser >.<) Den dagen jeg leverte den åpne søknaden hadde jeg og daglig leder en liten samtale. Og idag (5dager etter jeg leverte) var jeg innom butikken, mest pga at jeg trengte mat, så ble jeg huket tak i av daglig leder og hun tilbydde meg stillingen, kan tro jeg ble paff? men glad, jeg hadde sååå lyst til å gi henne en klem Men jeg klarte å la være xD
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #15 Skrevet 30. mai 2012 Heldiggris! Jeg går og venter nå og håper jeg blir kalt inn til intervju. Sendte mail og de sa de skulle begynne å kalle inn sist uke, men jeg har fortsatt ikke hørt noe. De var jo såå positive når jeg ringte før jeg søkte..
belle_ Skrevet 30. mai 2012 #16 Skrevet 30. mai 2012 Så bra :D Driver å søker nye jobber selv, er vanskelig å få
Gjest ms_kwang Skrevet 30. mai 2012 #17 Skrevet 30. mai 2012 Så bra :D Driver å søker nye jobber selv, er vanskelig å få mm Bergen,Oslo og Tromsø var No-Go for meg, bodde i bergen i ca 1 år, hadde bare jobbet der i B.hager som ringevikar. Oslo og Tromsø fant jeg ingenting Nå bor jeg i Stavanger, og jeg føler at det er 100 ganger lettere å få seg en jobb her enn andre steder (mtp de andre plassene jeg har bodd)
Gjest ms_kwang Skrevet 4. juni 2012 #18 Skrevet 4. juni 2012 Såååå trøtt, hadde første dagen på jobb idag. Skulle egentlig bare være fra 09.00-12.00, men tiden gikk så fort at jeg var der til 15.00 istede. Fikk tilbud å være der til 17.00, hadde jo lyst men siden jeg trodde at jeg bare skulle være der i 3 timer så tok jeg ikke med meg mat og holdt på å svime av, av for lavt blodsukker Skal tilbake i morgen, samme tid, 9-12, men tviler at jeg blir ferdig der 12 Skal tross alt rydde hyller, sette inn nye varer og kaaaanskje få opplæring i kasse x) Jeg vurderer å gå å legge meg nå faktisk, føler meg dødstrøtt Men jeg gleder meg til ny arbeidsdag, har hilst på mange av de som jobber der borte og de er kjempe trivelige ^_^
Aldrisur Skrevet 4. juni 2012 #19 Skrevet 4. juni 2012 Så herlig da TS, håper du vil trives! Men hvordan klarer du å sulte i hjel i en matvarebutikk? :gjeiper: 2
Gjest ms_kwang Skrevet 4. juni 2012 #20 Skrevet 4. juni 2012 (endret) Så herlig da TS, håper du vil trives! Men hvordan klarer du å sulte i hjel i en matvarebutikk? :gjeiper: Jeg hadde ikke penger med meg for å kjøpe noe, og det eneste kiwi spanderer er brød og noe annet til te og kaffe Jeg kan ikke spise brød Edit:Jeg spiser glutenfrie brød Endret 4. juni 2012 av ms_kwang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå