Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2004 #1 Skrevet 3. februar 2004 Er det noen her inne som har prøvdt i. d. bare mineral.? Jeg tenker på loose foundation,veil,warmth. Håper noen forteller om de er fornøyd eller ikke,har tenkt å kjøpe på essentialdayspa.
Gjest Ethereal Skrevet 3. februar 2004 #2 Skrevet 3. februar 2004 Jeg tror temaet har vært oppe før, spør Starie, hun vet sikkert. Ellers burde du sikkert gå til en hudpleier først og teste slik at du finner riktig farge.
Elze Skrevet 3. februar 2004 #3 Skrevet 3. februar 2004 Jeg ble sminket med akkurat de produktene du nevner hos hudpleier etter at jeg hadde tatt en M.D.-behandling. Jeg ble veldig fin, det så naturlig ut og satt bra, men jeg vil også anbefale deg å gå innom en salong først for å finne riktig farge. Produktene er jo ganske dyre så det er dumt hvis du får feil farge. Hun som sminket meg var også veldig ivrig på at man måtte ha den spesielle kosten som hører til, for å få bra resultat. Men slikt sier de jo alltid.
starie Skrevet 3. februar 2004 #4 Skrevet 3. februar 2004 Jeg synes produktene derfra er kjempegode. Foundation sitter dekker akkurat passe til min hud og jeg får en fin glød. Jeg vil også anbefale deg å prøve fargene før du kjøper. Det er fort å gjøre bomkjøp. Man får helt klart best resultat av børsten som hører til (jeg har prøvd både og), men jeg synes børsten røyter mye. Når jeg brukte børsten smeltet pudderet mye bedre inn i huden.
Brud04 Skrevet 3. februar 2004 #5 Skrevet 3. februar 2004 Hei! Jeg bruker disse produktene og er kjempefornøyd. Bruker mest solpudderet og rougen. Bruker solpudderet over hele ansiktet og det ser helt naturlig ut. Får en fin varm glød Kan absolutt anbefales
Junebug Skrevet 3. februar 2004 #6 Skrevet 3. februar 2004 Jeg har også denne foundationen og synes den sitter bra og har en naturlig konsistens. Jeg fikk råd fra hudpleier om hvilken farge jeg burde velge, og i salongen så det bra ut, men nå synes jeg den er litt gul på meg. Så konsistensen er helt fantastisk, men til meg er fargen dessverre litt feil.
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2004 #7 Skrevet 3. februar 2004 Er det noen som vet prisen på foundation, løspudderet (veil) og solpudderet? Og hvor mye det er i en slik eske/boks? Er dette forøvrig det samme som youngblood?
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2004 #8 Skrevet 4. februar 2004 Jeg var inne på essentialdayspa, der koster veil ca 155 kr 0,3 oz . warmth 125 kr for 0,1 oz.loose foudation 175 kr for 0,3 oz. den tror jeg koster nesten 500 kr hos hudpleier.... vis du trykker på reviw på loose foundationen,ser du en som heter Mabsy som har et innlegg,der kan du se fargene.jeg tror jeg skal våge å bestille 2,3 medium beige,den så ikke så gul ut.du kan også kjøpe små kit pk til 320 kr,de inneholder veil,warmth,og loose foundation.men i SMÅ doser ,men da får du prøve fargene.
smofie Skrevet 4. februar 2004 #9 Skrevet 4. februar 2004 synes foundationen er helt fantastisk!kjoepte sist paa dermstore.com naa, og det gikk helt bra,bortsett fra at den 2# fargen som jeg har kjoept i norge ikke var den samme som 2# der!hmm,veldig rart.heldigvis gaar det helt greit med bittelitt solpudder oppaa.noen som har erfaring med fargene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå