Gå til innhold

Gatebilbabe, ja/nei?

11 stemmer

1. 1. Skal jeg melde meg på?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg lurer på om jeg skal melde meg på som kandidat til gatebilbabe, men jeg er jo egentlig ikke en "slik" person. Derfor har jeg mange ulike tanker rundt dette.

Jeg har jo en del grunner til å ikke gjøre det. Blant annet med hensyn til foreldre, kollegaer/sjef, ol. Jeg synes ikke det er sykt kult at mine foreldre og folk jeg jobber tett med ville sett meg i gatebil i bare undertøy, ev. mindre. Jeg er jo også redd for at det skal hindre meg i senere jobber. Jeg jobber nå foreløbig bare som vikar, og skal begynne på skole igjen til neste år. Er derfor ikke kommet inn på jobbmarkedet.

Jeg er egentlig en sjenert jente, men liker godt biler, og har alltid hatt lyst til å dra på Gatebil. Har selv en kjæreste som reiser der hvert år. Jeg er heller ikke noe glad i å vise frem kroppen min, men etter jeg de siste mnd. har trent godt og fått gode resultat av det, så er jeg faktisk litt stolt over kroppen min for første gang. Jeg vil forsatt drive med trening, og dette kan være en god motivasjon til den videre veien med trening.

Hvilke andre grunner synes dere taler i mot at jeg burde gjøre det? Eventuelt for at jeg burde gjøre det?

Og, ja, jeg vet det er svææært liten sannsynlighet for at jeg blir en av de 10 som plukkes med videre, men jeg lurer fordi om.

Vil veldig gjerne unngå frekke kommentarer :)

Endret av PeuàPeu
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Ødelegger for framtidige jobber, hvis ikke det er glamourmodell du vil bli da. Du kan være stolt av treningen for deg selv, hvis du trenger andres anerkjennelse, da er det noe annet du mangler

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror faktisk at du har veldig gode argumenter selv for å ikke gjøre det. Altså dette med jobb og familie.

Jeg synes ikke du skal la være fordi jeg skal være moraliserende, men det kan faktisk bli uglesett i enkelte jobbforbindelser. Og i disse dager så havner jo alt på nett, og du kan ende med at dette følger etter deg til evig tid.

Om du er stolt av kroppen din kan du jo gjerne gå lettkledd i sommervarmen eller vise deg fram offentlig uten at du gjør det "offentlig", hvis du skjønner.

Mange vil kanskje tenke "wow, hun der burde prøvd seg på sånn og sånn" og da kan du vite med deg selv at du er god nok uten at det kan ødelegge for senere selvbilde og karriere :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er noe du virkelig vil, så hvorfor ikke? Du trenger da ikke legge ved bildene av deg når du skal søke jobb heller.. Det kommer jo også ann på hva slags jobb du skal ha og arbeidsgiveren din, men det er mange som får jobb for "værre" ting.

Skrevet (endret)

Nei. Ødelegger for framtidige jobber, hvis ikke det er glamourmodell du vil bli da. Du kan være stolt av treningen for deg selv, hvis du trenger andres anerkjennelse, da er det noe annet du mangler

Det er ikke glamourmodell jeg vil bli. Jeg trenger ikke andres anerkjennelse. Jeg synes bare det hadde vært litt morsomt å prøvd noe nytt jeg aldri hadde villet gjort før :)

Jeg tror faktisk at du har veldig gode argumenter selv for å ikke gjøre det. Altså dette med jobb og familie.

Jeg synes ikke du skal la være fordi jeg skal være moraliserende, men det kan faktisk bli uglesett i enkelte jobbforbindelser. Og i disse dager så havner jo alt på nett, og du kan ende med at dette følger etter deg til evig tid.

Om du er stolt av kroppen din kan du jo gjerne gå lettkledd i sommervarmen eller vise deg fram offentlig uten at du gjør det "offentlig", hvis du skjønner.

Mange vil kanskje tenke "wow, hun der burde prøvd seg på sånn og sånn" og da kan du vite med deg selv at du er god nok uten at det kan ødelegge for senere selvbilde og karriere :)

Takk for mye å tenke på! Helt enig egentlig.. Jeg synes bare det virker litt morsomt å være med på "for moro skyld", men det er jo ikke så morsomt lengre om det ødelegger for ting i fremtiden..

Hvis det er noe du virkelig vil, så hvorfor ikke? Du trenger da ikke legge ved bildene av deg når du skal søke jobb heller.. Det kommer jo også ann på hva slags jobb du skal ha og arbeidsgiveren din, men det er mange som får jobb for "værre" ting.

Ja, det er nok sant folk får jobb for verre ting, men jeg vil jo helst ikke risikere at dette vil sette en stopper alene for drømmejobben min i fremtiden.

Endret av PeuàPeu
AnonymBruker
Skrevet

En gatebilbabe som bare står til pynt ser jeg ikke kan hindre så mye i fremtiden. Begynner du og gnukke deg med svamper på biler så synger fløyta en annen låt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...