Gå til innhold

Ik! Har jeg gjort et godt kjøp, eller blitt lurt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en simo duo 2010 modell. Veldig pent brukt (ser igrunn helt ny ut) Fikk med en ekstra bag (også simo) som er mindre og passer i den store. Pluss regntrekk, mygnetting og stellebag. Betalte 3500,-

Er helt fersk på dette her med babyting :|

Høres dette ok ut?

:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns det høres ut som du har gjort et bra kjøp. Den har nok(med tilbehøret) kostet rundt/i overkant av 7000 ny.

Skrevet

så bra! blir så usikker når jeg ikke har peiling på slikt. Selv om google er behjelpelig men det er mer betryggende å høre på folk med litt erfaring og peiling.

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ett bra kjøp!

Dette vill ha kostet over 7000 kr nytt...

Og Simo er en kjempe fin vogn for norske forhold:)

Skrevet

Høres ut som en bra pris :)

AnonymBruker
Skrevet

Høres helt ok ut, men ikke veldig billig. Jeg kjøpte en simo kombi som er ett år eldre enn din. Den kostet rett over 1000 kr.

• Liker 1
Skrevet

Høres helt ok ut, men ikke veldig billig. Jeg kjøpte en simo kombi som er ett år eldre enn din. Den kostet rett over 1000 kr.

Kunne ha kjøpt en som var litt eldre til 1000-2000, men alle jeg så på var tydelig slitte.

Hentet vognen med tilbehør nå nettopp, og det ser virkelig flott ut! Hun dama jeg kjøpte av hadde med kvitteringer til og med.

Vognen var 6995,-

Bærebaggen kostet 1499,-

Stellevesken 1600,-

regntrekk 299,-

myggnetting 150,- = 10 500,-

Ingen av delene ser det minste brukt ut, så tror jeg konkluderer selv at det absolutt var et godt kjøp \o/

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har gjort et veldig bra kjøp, og får igjen det meste av pengene når du selger den videre om et år eller to :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...