Gå til innhold

hvorfor liker så mange jenter justin bieber?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvorfor det? Gutten ligner jo på en jente?

Er det slik at kvinner blir tiltrukket av menn som ligner på menn(typisk matcho mann, med muskler og tatoveringer, for å ta et eks.) og at yngre jenter liker gutter, eller menn med veldig feminine trekk?

Må ærlig innrømme at en dere jenter forvirrer meg litt, når det kommer til hva dere tiltrekkes av (fysisk) hos en mann? Overraskende mange jenter som er over puberteten som elsker det syngene fosteret der.Er det med andre ord virkelig så stor forskjell fra hva jenter tiltrekkes av og hva kvinner tiltrekkes av?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest kittycat
Skrevet

Ja kvinner liker menn med maskuline trekk, men det er ikke sånn at yngre jenter spesielt tiltrekkes gutter med feminine trekk! De fleste liker normale gutter på deres alder. Men de som liker JB er det ikke lett å forstå seg på. Nei mener ikke å være frekk, men klarer ikke å ta alle JB-fans seriøst, for min søster på 11 f eks er helt Belieber for venninnene er det. Tror jentene lærer seg å like han fordi det er kult eller hva søren

• Liker 3
Gjest Purelove
Skrevet

Det lurer jeg også på..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er greit at folk liker han. Virker som enkelte bare "hater" ham også, fordi alle gjør det. Han ligner vel ikke på en jente heller, han er jo tross alt 18 år så det er naturlig at han ser så ung ut.

Har egentlig ingen spesiell mening om han. Men han er populær så han får kose seg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva det enn er de liker, kan det iallefall ikke være musikken...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er greit at folk liker han. Virker som enkelte bare "hater" ham også, fordi alle gjør det. Han ligner vel ikke på en jente heller, han er jo tross alt 18 år så det er naturlig at han ser så ung ut.

Har egentlig ingen spesiell mening om han. Men han er populær så han får kose seg.

Han ser MYE yngre ut enn en 18-åring.

• Liker 1
Skrevet

Ja, hvorfor det? Gutten ligner jo på en jente?

Er det slik at kvinner blir tiltrukket av menn som ligner på menn(typisk matcho mann, med muskler og tatoveringer, for å ta et eks.) og at yngre jenter liker gutter, eller menn med veldig feminine trekk?

Nei. Jeg så Titanic som tiåring og 'forelsket' meg dypt og inderlig i Leonardo DiCaprio, som lignet ei jente i følge foreldre og kompiser. Jeg liker fortsatt menn uten typisk maskuline trekk.

Jeg hadde nok syntes det var rarere om kusina mi på tretten var betatt av Gerard Butler eller en annen typisk macho-mann enn at hun er betatt av Bieber, som tross alt ikke ser så mye eldre ut enn henne. ;)

• Liker 2
Skrevet

Fordi han ser ut som en jente selv kanskje?? Han er jo superfeminin. Ikke et eneste maskulint trekk å spore i hele ansiktet.

• Liker 1
Skrevet

jeg må nok innrømme at den gang 18 år gamle gutter var hovedfokuset mitt, så ligna de ikke på Justin Bieber :fnise: De ligna kanskje ikke på Gerard Butler heller, men hadde helt klart mer hår enn Justin Bieber..... overalt :jepp:

Gjest .-L-.
Skrevet

Han er jo bare helt Bieber! Seff liker de han. Tror det sto i vg at hun ene supermodellen ville gifte seg med han når han ble litt eldre elsn :fnise: Gogo Bieber!

AnonymBruker
Skrevet

Han har et nydelig smil, vakre øyne, selvtillit og en karisma som slår alle andres. Han er talentfull til de grader med både sang, dans og scenetekke.

Rett og slett en helt fantastisk fyr som fortjener all suksessen han har oppnådd!

Og til de regelrett taperne av noen folk som sier at han er jente, ekkel og så videre; han har sjangs på de vakreste kvinnene i hele verden og er rikere og mer suksessfull enn du kan drømme om, så fortsett å sitte å slenge dritt, dere kommer ikke særlig mye lenger.

• Liker 9
Gjest .-L-.
Skrevet

Han har et nydelig smil, vakre øyne, selvtillit og en karisma som slår alle andres. Han er talentfull til de grader med både sang, dans og scenetekke.

Rett og slett en helt fantastisk fyr som fortjener all suksessen han har oppnådd!

Og til de regelrett taperne av noen folk som sier at han er jente, ekkel og så videre; han har sjangs på de vakreste kvinnene i hele verden og er rikere og mer suksessfull enn du kan drømme om, så fortsett å sitte å slenge dritt, dere kommer ikke særlig mye lenger.

Beliber fan!

Har en del kamerater som hater han :fnise: Jeg synes jo at fyren er genial. Dog, jeg tror at om noen år så er markedsverdien hans vekke. Når han ikke er like søt og uskyldig lengre :(

Får se hva som skjer.

• Liker 1
Skrevet

Jeg leste en artikkel om dette (googler men finner ikke, noen som husker?) for ikke så lenge siden, om hvorfor jenter liker sånne "jenteaktige" gutter. Tror eksempelet var akkurat Bieber også. Konklusjonen var for meg logisk: så unge jenter ("tweens) vil ha "ufarlige" gutter som ikke spiller på sex; noe som for de fleste av dem fremdeles er fjernt og kanskje skummelt. De vil ha "venninnengutter".

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi de ikke eier kritisk sans...

Hva er det å være kritisk til?

At han sprer gode budskap om å ha tro på seg selv og stå på? At han har gjort massevis av veldedighetsarbeid og frivillig arbeid verden over? At han besøker sykehus, barnehjem og familier som har det vondt og lyser opp dagene deres? At han har en utrolig utstråling og et vinnende smil? At han lyser opp dagen til millioner av jenter og gutter? At han ikke skriver/lager sanger med banning og stygt språk?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg så Titanic som tiåring og 'forelsket' meg dypt og inderlig i Leonardo DiCaprio, som lignet ei jente i følge foreldre og kompiser. Jeg liker fortsatt menn uten typisk maskuline trekk.

Jeg hadde nok syntes det var rarere om kusina mi på tretten var betatt av Gerard Butler eller en annen typisk macho-mann enn at hun er betatt av Bieber, som tross alt ikke ser så mye eldre ut enn henne. ;)

Ahh, Gerard Butler! :hjerter::hjerte: Og jeg er 16 :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Hva er det å være kritisk til?

At han sprer gode budskap om å ha tro på seg selv og stå på? At han har gjort massevis av veldedighetsarbeid og frivillig arbeid verden over? At han besøker sykehus, barnehjem og familier som har det vondt og lyser opp dagene deres? At han har en utrolig utstråling og et vinnende smil? At han lyser opp dagen til millioner av jenter og gutter? At han ikke skriver/lager sanger med banning og stygt språk?

Falskheten. Husk at han er et produkt. Hverken mer eller mindre. All veldedigheten er nøye kalkulert marketing.

• Liker 7
Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg leste en artikkel om dette (googler men finner ikke, noen som husker?) for ikke så lenge siden, om hvorfor jenter liker sånne "jenteaktige" gutter. Tror eksempelet var akkurat Bieber også. Konklusjonen var for meg logisk: så unge jenter ("tweens) vil ha "ufarlige" gutter som ikke spiller på sex; noe som for de fleste av dem fremdeles er fjernt og kanskje skummelt. De vil ha "venninnengutter".

Vet ikke, jeg tror disse jentene som er på Bieber konsert nå er ganske keen på han. Jeg tror det har med at han skriver sanger som passer midt i blinken for jenter i den alderen. Så er han også på deres alder, ser bra ut, er flink til å danse, synger helt ok og jobber hardt!

AnonymBruker
Skrevet

Beliber fan!

Har en del kamerater som hater han :fnise: Jeg synes jo at fyren er genial. Dog, jeg tror at om noen år så er markedsverdien hans vekke. Når han ikke er like søt og uskyldig lengre :(

Får se hva som skjer.

Faktisk, så er jeg ikke en typisk belieber :-) Er over den alderen, og ingen fanatiker. Jeg ser rett og slett verdiene hans og blir provosert av alle de som skal hate for ingenting. Hva hjelper det dem? De har ingenting annet å "ta" han for enn at han visstnok ligner en jente. Og han gjør jo ikke det engang, han har mest sannsynlig bedre kropp enn kameratene dine og. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...