Gå til innhold

Bryllupshjemmeside

Har du bryllupshjemmeside?  

1. 1. Har du bryllupshjemmeside?

• 1. Ja
      11
    • 2. Nei
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av vårt arbeide i helgen og andre tråder her :)

Hvor mange av dere har laget egen bryllupshjemmeside?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en på Weddingchannel.com, men hhar ikke lagt ut link i invitasjoner. Synes det ble litt vel bridezilla...men jeg skal gi adresssen til nære venner!

Skrevet

Vi hadde en på weddingchannel.com men etter at de la om der syns jeg det ble så mye tull at jeg la den ned....

Skrevet

Jepp, vi skal ha. Min mann er IT-guru, så dette er noe han syntes er gøy. Noe kan jo han puzle med også :D Lever da i et moderne samfunn ikke sant? :wink:

Skrevet

Svarte "ja", men "nei" er kanskje nærmere sannheten foreløpig. Vi jobber i alle fall med saken, men har ikke tenkt til å legge den ut før den er ferdig.

Skrevet

Har en hjemmeside ja, men den er i tilknytning til vår vanlige hjemmeside så jeg vil ikke legge den ut for alle... De av våre venner og familie og godt kjente får adressa av meg eller sambo.

Skrevet

Ja, vi har! Jeg er veldig glad i å lage hjemmesider så den ble laget på en-to-tre og er etterhvert blitt ganske så utfylt med ditt og datt...

Egentlig er den en hjelp for gjestene våre som ikke kjenner så godt til stedet vi gifter oss på, men vi har jo andre koselige og romantiske ting også på den...

Skrevet

Vår ble jammen meg ikke laget på en to tre nei :ler: men er i ferd med å bli lagt ut på nett nå........så nå ser vi lyset i tunnelen :kul:

Skrevet

Svarte nei, men det er ikke helt riktig. Vi har snakket om det, men det ser ikke ut som det blir gjort på ei stund... Dersom det blir gjort er det jeg som gjør det, men jeg har allerede lovt å lage hjemmesider for endel andre, så vi får se om det blir tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...