anka Skrevet 27. mai 2002 #1 Skrevet 27. mai 2002 Fikk tlf kl 0630 til morgen i dag. "Bestefar er død". Det var ikke akkurat det jeg ville høre midt oppi bryllup og glede! ÅÅÅÅÅÅ... Jeg er så lei meg. Men en må jo tenke på at det var det beste for han. Måtte bare dele det med dere.12
HMSP Skrevet 27. mai 2002 #2 Skrevet 27. mai 2002 Mine varmeste tanker går til dere. Sorg er alltid tung. Håper dere får tatt vare på alle i denne situasjonen. Varm klem12
Augustbrud02 Skrevet 27. mai 2002 #3 Skrevet 27. mai 2002 Du har min store medfølelse. Sorg er alltid vondt å takle, og spesielt midt oppe i all bryllupsgleden. Dette gir en masse motstridende følelser som kan være vanskelig å takle. Husk på og støtt hverandre og snakk sammen så mye dere kan! Håper det går bra med deg.
mari Skrevet 27. mai 2002 #4 Skrevet 27. mai 2002 føler med deg. min tante døde lørdag, så det er sorg her også. vi får tenke på de fine stundene man hadde sammen!!
Cilie2003 Skrevet 27. mai 2002 #5 Skrevet 27. mai 2002 Stakkar lille venn. Det er aldri lett når noen går bort, det vet jeg alt om. Han alltid være i ditt hjerte, også den dagen du gifter deg, så ikke la dette legge en demper på bryllupet. Dessuten tror jeg han sitter på sin egen lille sky og ser ned på deg!!! På den måten er han liksom litt der allikevel. Vi tenker på deg, og føler med deg alle sammen her inne. Nå kan du ikke gjøre annet enn å ta tiden til hjelp. Vondt vil det alltid gjøre, men tiden leger alle sår blir det sagt, så sorgen blir litt lettere å bære for hver dag som går.12
LilleBille Skrevet 27. mai 2002 #7 Skrevet 27. mai 2002 Stakkars deg. Føler med deg - det er trist å få sånne beskjeder i en tid hvor du bare burde glede deg og se fremover. Men sånn er livet. Ikke la dette hindre deg i å se fremover - og glede deg til din store dag. Bestefaren din ville sikkert ha ønsket alt det beste for deg - og du vil uansett ha ham med deg i tankene dine. Lykke til - og ikke glem å sette pris på livet. 12
Gjest *Perser* Skrevet 27. mai 2002 #9 Skrevet 27. mai 2002 uff anka så triste nyheter! jeg håper at dere har det bra og at dere klarer dere! uff jeg føler så med dere og håper virkelig at dere har det bra! tenker masse på deg og dine en stor og goood klem fra meg til deg...
Lili Skrevet 27. mai 2002 #10 Skrevet 27. mai 2002 Det var trist aa hoere ... ikke saa mange ord som kan troeste i en slik stund. Det hadde vaert fint om dere kunne minnes han i feststunden, noen etniske samfunn har begravelsesriter som er gledespreget ... men det er vanskelig aa forestille seg i vaart samfunn, det er jo tungt naar man har sorg i hjertet. Foeler med deg. Lili
scorpion73 Skrevet 27. mai 2002 #11 Skrevet 27. mai 2002 Så trist, jeg føler med deg, og tenker på deg nå. Vet vel nesten vha du føler nå, min bestefar ble lagt inn på sykehus forrige tirsdag med hjerneblødning, og har hatt to slag siden det. Mange varme klemmer fra oss i volda.12
Tussilago Skrevet 27. mai 2002 #12 Skrevet 27. mai 2002 Det var trist. Det blir litt motstridende følelser for deg akkurat nå. Sett ei rose på graven på bryllupsdagen din for å ære han. Jeg har mistet alle besteforeldrene mine så jeg vet hvor trist det er Det kommer heldigvis bedre dager selv om det tar litt tid.
anka Skrevet 28. mai 2002 Forfatter #13 Skrevet 28. mai 2002 Tusen takk for varmende ord. Dere gjør det lettere for meg, det må jeg si. Begravelsen er til Torsdag, så vi har en uke å "komme oss på"! Det passer jo aldri dette med død, men han har det bra nå og det er det som teller. Bestemor døde for ett år siden på Fredag, så vi skal legge en blå og hvit rose på graven dere, da det er de farvene jeg har i brudebuketten. Tusen takk igjen jenter, dere er gode å ha!
Anki1971 Skrevet 28. mai 2002 #14 Skrevet 28. mai 2002 ååå..så trist å høre... Også såå tett oppunder bryllupet.. Akkurat det der er jeg redd for at skal skje her også. Ikke at det er noe som tyder på det, men man kan dessverre aldri vite.. Sender deg mange gode tanker. Pass godt på deg selv. Klemmer fra Anki12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå