Gå til innhold

to eller tre barn?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har to større barn og nærmer oss 40.

Mange i vennektretsen - på vår alder - har fått en liten attpåklatt. Virker nesten som om det er smittsomt. Jeg merker at det påvirker meg, og også barna spør om vi ikke kan få en til.

Jeg kjenner jeg har lyst noen dager, andre dager har jeg ikke lyst, men hvis vi skal ha nummer tre må vi jo sette i gang. Hvordan kan en klare å bestemme seg for/mot?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merker samme tendensene, mange her også som har en liten attpåklatt. Det spørs jo litt på hvor gamle barna deres er nå?

Ellers får dere bare snakke dere imellom om hva dere vil. Vil ønske dere lykke til. :)

Skrevet

Jeg har en attpåklatt, jeg fikk henne da jeg var passert 30 og jeg syns det er flott. Men, man har barn veldig lenge da.

AnonymBruker
Skrevet

jeg er storesøster til en attpåklatt.hun opplever å ha søsken på en annen måte enn det jeg og mine andre søsken. siden det er 2 og 3 og mellom meg og de to andre.

jeg er kjempe glad for jeg fikk en søster når jeg var såpass mye eldre. fikk skifte mye bleier,leke,kose og trille tur.

jeg har henne med på ferier har henne i helger siden jeg har flyttet hjemme fra. er kjempe koselig.

jeg er for attpåklatt!:)

AnonymBruker
Skrevet

Men, man har barn veldig lenge da.

Ja. Nå er det litt tidlig for meg å si enda kanskje, siden mine barn baer er 1 og 3 år, men er ganske sikker på at det aldri blir noe attpåklatt her. Kunne aldri tenkt meg å begynne på nytt med en baby når barna er blitt "store". En baby "sinker" hele familien voldsomt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...