Heart7086 Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Noen som vet om det er scrappebutikker i Tromsø? Ikke Panduro, de har det samme i alle sine butikker!
OhMickey Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Har ikke sett noen. De har en del scrappeutstyr på Libris(?) på Amfi Pyramiden.
mas Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Staples og Bokhandelen på gamle Polarsenteret har endel scrappeutstyr. Desverre er det ingen rene scrappebutikker her i byen
Heart7086 Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2012 Takke for svar, synd at Tromsø ikke har klart å få til noen ren scrappebutikk(lille Bodø har, så får vel fortsette å handle på trel:).. Encore; ALLE liker ikke å handle fra utlandet, og spesielt ikke ark (jeg vil se farger og slikt "i virkeligheten" før jeg handler)
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #7 Skrevet 10. juni 2012 Tromsø hobbysenter har også litt utstyr til scrapping. De ligger i Grønnegata, i samme bygg som Nordlys. Rett bak Veita-senteret. Ellers synes jeg de har en del greie ting på bokbutikken på Jekta Øst (gamle Polarsenteret). Panduro har vi forresten ikke i Tromsø ennå, men de kommer snart. På Jekta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå