AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Jeg har akkurat stripet etterveksten. Om 1 uke drar jeg til syden. Må jeg dekke til håret? har hørt at nystripet hår ikke bør utsettes for sol med en gang. Stemmer dette?
crs Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Tror det ikke har noe å si om én dekker til håret eller ikke.
Gjest kittycat Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 Nå vet jeg ikke helt eksakt, men uansett når ting er nyfarget så bør man være flink å bruke beskyttende produkter for stripet hår og mot sol prøv å bruk hatt om du ikke måå ha håret løst. Jo mer soling håret får jo mer skade tar det, det blir tørt og fargen falmer.
frisørmester :) Skrevet 30. mai 2012 #5 Skrevet 30. mai 2012 Om du klarer og unngå og "sole" det er jo det det beste. bruk caps/hatt o.l. Med nyfarget blekt hår er det i allefall viktig at du bruker solbeskyttelse. Du finner solbeskyttende spray og krem som inneholdr uav/uva, og derfor vil beskytte hodebunnen og! Pass på og bruk sjampo i en sol serie, som rensr klor og salt godt, så du slipper og få grønn skjær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå