AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Har noen av dere prøvd denne? http://www.moleswartsremoval.com/?hop=483711821 Jeg har mange føflekker på ryggen og ellers på kroppen. Har veldig lyst til å fjerne mange av dem. Dette skal visst være alternativ i forhold til kirurgisk, frysing og laser. Jeg er veldig skeptisk til slike produkter, men har jo fått god kritikk ser det ut som. Jeg er usikker, men vurderer å prøve. Eller hva synes dere? Hvis dere har det vil jeg gjerne høre hva dere syns.
SoftKitty Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Siden så veldig useriøs ut synes jeg... og det er vel regler for å kjøpe legemidler fra utlandet? Altså det er ikke alt du får lov å ta inn i Norge tror jeg. Vorter vet jeg det finnes ting på norske apoteker mot, men føflekker vet jeg ikke. En vorte og en føflekk er jo veldig forskjellige ting, skjønner ikke helt hvordan et produkt kan fungere på begge to - vorter er virus og føflekker er vel bare pigmentsamlinger?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Ja den gjorde det. Jeg tenkte også det med føflekk og vorte, men det er visst forskjellige ingredienser man skal kjøpe. Men jeg vet ikke hvilke ingredienser det er eller hva man skal gjøre.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 Nå gadd ikke jeg å lese alt pga det var så sinnsykt mye tekst (sikkert så folk ikke gidder å lese alt og bestiller uten å tenke så mye). Men ut i fra hva jeg ser så er dette en BOK. Trur du heller skal bruke penger på en legetime, noen føflekker kan legen fjerne og da skal de sjekke om det er kreft. Ei venninne ba om å få fjernet to føflekker kun fordi hun syntes at det er stygge, legen mente at de så fine (altså ikke kreft) men han sendte de inn til undersøkelse, og det var kreft. Men heldigvis uten spredning så det gikk bra med venninna mi. Jeg mener ikke at alle bør sjekke alle føflekkene sine, men når man først fjerner noen kan det være greit å sende de inn til undersøkelse.
Minya Skrevet 31. mai 2012 #5 Skrevet 31. mai 2012 Skintags kan du klippe av selv med en steril saks. Gjør vondt som faen, men den forsvinner ihvertfall og det er helt ufarlig. (fikk høre det fra legen min da jeg var inne for å fjerne en for et par år siden) Vorter kan fryses eller fjernes med reseptfritt vortemiddel, og føflekker bør skjæres bort av en lege/kirurg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå