Gjest MrsL Skrevet 3. februar 2004 #1 Skrevet 3. februar 2004 Jeg er litt nysgjerrig på om det er noen av dere som skal lage og fremføre deres egne bryllupsløfter i kirken? Vi skal ikke det. Tror vi har nok med å si ja to ganger hver og å sette på hverandre ringene
Gjest Tex Skrevet 3. februar 2004 #2 Skrevet 3. februar 2004 Hadde jeg aldri i livet fått med gubben på. En må kjenne sine (og andres) begrensninger..... Dessuten tviler jeg på at stemmen min er til å stole noe særlig på den dagen....
April Skrevet 3. februar 2004 #3 Skrevet 3. februar 2004 Nei, det får jeg nok ikke med sambo på! Ikke tror jeg stemmen min er til å stole på heller! Holder nok med to ja..
jea Skrevet 3. februar 2004 #4 Skrevet 3. februar 2004 Nei her holder det med JA..Ikke sikkert stemmen holder til det en gang :D
Engel Skrevet 3. februar 2004 #6 Skrevet 3. februar 2004 Det er mulig vi skal... men det er borgelig vielse. Blir nok ikke noe direkte løfte, bare at vi sier noen ord når vi setter på ringene. Den borgelige vielsen er så kort at det kan være greit å ta med litt ekstra..
-ida- Skrevet 3. februar 2004 #7 Skrevet 3. februar 2004 Vi skal nok ikke ha det nei. Har ikke tenkt på det som et alternativ engang. Blir litt for amerikansk for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå