Gå til innhold

Innetid  

18 stemmer

1. 1. Når mener dere en 8 åring skal være inne on kvelden?

• Klokken 19
    • Klokken 20
      0
    • Klokken 21

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når må deres 7-8åring være inne på kveldene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når må deres 7-8åring være inne på kveldene??

En 7-8 åring bør ikke være i seng mye senere enn kl 20.00. Da vil det si at for å få tid til kveldsmat, stell og lesestund bør barnet være hjemme ca kl 19.00.

Skrevet

Jeg stemte kl 19. Har ikke barn på den alderen akkurat nå, men har hatt og får igjen. Syns faktisk kl19 var litt sent også, men det er jo greit om sommeren, altså når det er lyst ute.

Skrevet

Stemte 7, men her i huset er det halv 7 :)

Mine barn på 5 og 7 må inn senest halv 7. Da er det tid for kveldsmat som skal spises og nytes.. Ikke full fart..

Så pusser de tenner og gjør seg klare.

Ved 7tiden er vi på rommet til minsten alle sammen, vi slukker lyset og tenner noen stearinlys. Vi leser litt i en bok og synger litt.

Minste legges 19.30, eldste legges også 19.30 men hun hører på en lydbok til ca 20.00.

Jeg tror det er viktig å bruke tid inne før de skal i seng, spise sammen og roe ned før de skal legge seg. Legger de seg rett etter å ha syklet og herjet tar det tid før de sovner..

• Liker 1
Skrevet

Klokka sju holder på hverdagene, hvis det er snakk om utelek (noen ganger holder de jo på med ting til litt senere- speider eller trening).

På en solfylt fredags- eller lørdagskveld får min åtteåring være ute til åtte eller en sjelden gang ni. Skal sies at min åtteåring er nærmere ni år enn sju, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...