Vulpes Skrevet 31. mai 2012 #21 Del Skrevet 31. mai 2012 Forskjellen er at jeg jenter er mer basert på følelser derfor er de mer hysteriske, og det er derfor større andel jenter som er overtroiske i forhold til menn. Er dette vitenskapelig bevist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 31. mai 2012 #22 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Hadde han bieber vært en intelligent mann med evner så kunne jeg forstå hyllesten. Men det og underkaste seg en kjendis bare for titusen andre jenter også vil pule ham! Altså det at han er attraktiv for tusenvis av andre også er det eneste motivet! Nei, akkurat har jeg vanskeligheter med og forstå meg på jenter. Vi vet at tenåringsjenter er nærmere ur-kvinnen og hvordan kvinner er skapt fra naturen siden, enn etter at samfunnet har temmet kvinner, - derfor kan vi med lett enkelhet fasstlå og konstantere at uten samfunnet hadde dere kvinner vært enda nærmere flokk og det ville. Bare fordi at en gutter berømt, - så er er det nok til at trusene blir våte. Hadde jeg vært forelsket i en jente som jeg visste flere millioner andre menn var forelsket i så hadde jeg visst at nå blir jeg ihvertfall aldri lykkelig. Forstår dere jenter det selv da? Eller blir dere lykkeligere av og fantasere om at dere har en kar som millioner av andre kvinner vil ha? Endret 31. mai 2012 av waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #23 Del Skrevet 31. mai 2012 Forstår dere jenter det selv da? Eller blir dere lykkeligere av og fantasere om at dere har en kar som millioner av andre kvinner vil ha? Hvor mange av damene her på tror du egentlig er fan av denne unge Bieber? Jeg tror neppe KG er rette forumet om man leter etter blodfan av denne guttungen. Eller hva vet jeg, gjennomsnittsalderen er tross alt lavere enn den var tidligere. Litt trist. :frown: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 31. mai 2012 #24 Del Skrevet 31. mai 2012 Hvor mange av damene her på tror du egentlig er fan av denne unge Bieber? Jeg tror neppe KG er rette forumet om man leter etter blodfan av denne guttungen. Eller hva vet jeg, gjennomsnittsalderen er tross alt lavere enn den var tidligere. Litt trist. :frown: Som jeg har forklart så er ungjenter mye nærmere hvordan kvinner egentlig er enn voksne kvinner som har levd lenge i samfunnet. Uten samfunnet så hadde dere vært enda nærmere ungjenteatferden som er og bli dritkåt og betatt av en fyr, - ikke fordi han er smart og intelligent, - men fordi han er en youtube-kjendis som synger!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #25 Del Skrevet 31. mai 2012 Som jeg har forklart så er ungjenter mye nærmere hvordan kvinner egentlig er enn voksne kvinner som har levd lenge i samfunnet. Uten samfunnet så hadde dere vært enda nærmere ungjenteatferden som er og bli dritkåt og betatt av en fyr, - ikke fordi han er smart og intelligent, - men fordi han er en youtube-kjendis som synger!!! Du tror du har svar på alt du, Waco. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 31. mai 2012 #26 Del Skrevet 31. mai 2012 La meg gjette. Du mener altså at kvinner ikke er flokkdyr. Fordi at femtitusen kvinner i sentrum for og se en som er kjent på youtube ihvertfall ikke beviser flokkmentalitet? Men da skal du jo selvfølgelig få lov til og tro på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 31. mai 2012 #27 Del Skrevet 31. mai 2012 Hvilken fotballkamp i Oslo har skapt slik tilstander da? Veldig mange, men isteden sloss de og gjør herverk. Tipper det er en del følelser inne i bilde for laget sitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 31. mai 2012 #28 Del Skrevet 31. mai 2012 Veldig mange, men isteden sloss de og gjør herverk. Tipper det er en del følelser inne i bilde for laget sitt. Det er ikke forelskelsene som driver supportene. Det er samholdet. Når det gjelder bieber så ligger det i alle småpikenes fantasi at de kan være alene med bieber og gife seg med ham slik at femtitusen andre jenter kan hylle paret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #29 Del Skrevet 31. mai 2012 Når det kommer til kjendiser virker det i alle fall sånn. Du vil aldri høre om mannlige groupies som knuller tøser, men kvinnelige groupies som knuller artist-horebukker er et normalt fenomen. Men menn som stalker kvinnelige kjendiser er derimot et utbredt problem. Eneste grunnen til at disse stalkerne ikke får seg noe er vel fordi kvinnelige kjendiser er mer kresne enn mannlige kjendiser:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 31. mai 2012 #30 Del Skrevet 31. mai 2012 Det er ikke forelskelsene som driver supportene. Det er samholdet. Når det gjelder bieber så ligger det i alle småpikenes fantasi at de kan være alene med bieber og gife seg med ham slik at femtitusen andre jenter kan hylle paret. Ja er enig i at jenter styres av følelser og forelskelse. Verst er det i tenårene, men til og med da er det ikke alle som oppfører seg sånn som disse jentene. Seinere får man ikke disse følelsene for en kjent person. Eller jeg har aldri hatt det sånn siden tenårene. Du må huske på at disse jentene fortsatt er barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsessefisk Skrevet 31. mai 2012 #31 Del Skrevet 31. mai 2012 Er ikke i riktig aldersgruppe til å ha fått med meg noe Bieber oppstyr. Hva slags hysteri liksom... http://www.vgtv.no/#!id=53535 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå