Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du vil aldri se tenåringsgutter reagere på samme måte som disse tenåringsjentene de siste 24 timene....

De skriker for ingenting, løper rundt som krigsflyktninger fra bomberegn, og gråter som de nettopp har sett familien i Gaza bli bombet ihjel av Israel

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Disse jentene (ikke kvinnene) oppfører seg vel omtrent like utilregnelig som voksne menn på fotballkamp.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Disse jentene (ikke kvinnene) oppfører seg vel omtrent like utilregnelig som voksne menn på fotballkamp.

Nei.

• Liker 1
Gjest Ludovie
Skrevet

Ja, vi er flokkdyr. :) Og vi har ingen hjerne (i motsetning til menn). :)

Gjest "gjest"
Skrevet

La nå småkentene få kose seg med Bieber i fred.

AnonymBruker
Skrevet

Forskjellen er at jeg jenter er mer basert på følelser derfor er de mer hysteriske, og det er derfor større andel jenter som er overtroiske i forhold til menn.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi er flokkdyr. :) Og vi har ingen hjerne (i motsetning til menn). :)

Når det kommer til kjendiser virker det i alle fall sånn. Du vil aldri høre om mannlige groupies som knuller tøser, men kvinnelige groupies som knuller artist-horebukker er et normalt fenomen.

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Nei? Så menn på fotballkamp er mer utilregnelige? Ok, da er vi enige :)

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke kvinner, men småjenter. Og ja, de er flokkdyr.

Gjest Søgni
Skrevet (endret)

Forskjellen er at jeg jenter er mer basert på følelser derfor er de mer hysteriske, og det er derfor større andel jenter som er overtroiske i forhold til menn.

Og hva har nå uansett overtro med flokkdyrmentalitet og tenåringsjenter og Bieber å gjøre? Jeg tipper det er en mann på KG med spesialisering i biologiske kjønnsstudier som har svaret på dette!

Endret av Søgni
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og hva har nå uansett overtro med flokkdyrmentalitet og tenåringsjenter og Bieber å gjøre? Jeg tipper det er en mann på KG med spesialisering i biologiske kjønnsstudier som har svaret på dette!

Trenger ikke være forsker for å vite at jenter er mer følelsesstyrt enn gutter.

AnonymBruker
Skrevet

Og hva har nå uansett overtro med tenåringsjenter og Bieber å gjøre? Jeg tipper det er en mann på KG med spesialisering i biologiske kjønnsstudier som har svaret på dette!

Det var for å underbygge min påstand. Driver med antropologi forresten.

Gjest Meridius
Skrevet (endret)

Gratulerer du har funnet ut at jenter er flokkdyr. Visste du forresten at MENNESKET er et flokkdyr? Du burde få en medalje for din banebrytende observasjon. :popcorn:

Endret av Meridius
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei? Så menn på fotballkamp er mer utilregnelige? Ok, da er vi enige :)

Hvilken fotballkamp i Oslo har skapt slik tilstander da?

Gjest Søgni
Skrevet

Trenger ikke være forsker for å vite at jenter er mer følelsesstyrt enn gutter.

Nei, men man kan ikke uten videre mene at hysteriske tenåringsjenter på Bieber-konsert er et bevis for at kvinner generelt er mer følelsesstyrt enn menn da eller?

Det var for å underbygge min påstand. Driver med antropologi forresten.

Greit. Hvor mener du isåfall at denne flokkdyrmentaliteten kommer fra?

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Hadde det bare vært en eneste fotballkamp i året her i Oslo og denne hadde gratis inngang og den var mellom to superlag (Liverpool/Barcelona elns?? jeg har ikke peil) så hadde mannfolka vært like spinnville. Men de hadde ikke hylt og vifta med armene, men de hadde brøla og vifta med øl'en (og kanskje skalla ned en fyr eller tre på sin vei).

• Liker 4
Gjest Ludovie
Skrevet

Jeg tipper det er en mann på KG med spesialisering i biologiske kjønnsstudier som har svaret på dette!

Som han har fra diverse mer eller mindre seriøse populærvitenskapelige blader, samt generell sjekkelitteratur, mind you. :)

• Liker 1
Gjest Nenya82
Skrevet

Når det kommer til kjendiser virker det i alle fall sånn. Du vil aldri høre om mannlige groupies som knuller tøser, men kvinnelige groupies som knuller artist-horebukker er et normalt fenomen.

For noe tull.Kanskje det ikke fungerer på akkurat samme måte,men det er vel nok av kjendiskvinner som får forespørsler fra mannfolk og som også har mannlige stalkers.Dessuten er det vel mer åpenhet rundt kvinnelige groupies.

Dessuten er vel ikke disse kvinnene representative for de fleste kvinner,og de fleste voksne kvinner er ikke sammenlignbare med hylende fjortisjenter.

Det er en fase som mange jenter går igjennom.Man drømmer seg bort,ønsker at akkurat HAN vil legge merke til akkurat deg,og man vil føle at man er spesiell.Så blir man eldre,og våkner opp til livets realiteter som absolutt ikke fungerer som i de rosa fjortisdrømmene.(Been there,done that ;) )

• Liker 2
Skrevet

Vi er da alle flokkdyr. Ikke noe banebrytende nytt det, og heller ikke noe negativt i seg selv.

At fjortiser, både gutter og jenter, til tider kan oppføre seg noe flaut er ikke noe nytt.

AnonymBruker
Skrevet

Dette skjønte jeg fint lite av. :klo:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...