Gå til innhold

Hvitløk skal ned i vekt

Hvitløk

Anbefalte innlegg

Huff! Nå har det store stygge pms-monsteret dukket opp :overrasket:

Har så utrolige cravings for sjokolade nå. Sjokolade er den store synden min.. Måtte gi etter og spise et par (les: 8) biter fazermint som vi hadde liggende :sjenert: må virkelig jobbe hardt med meg selv nå for å ikke spise mer i kveld (det kommer til å bli mer i helgen :gjeiper: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, vi har alle slike dager. Gjort er gjort, og spist er spist, det er heldigvis ingen krise :) Synes du virker kjempeflink ellers :D Du kan jo sørge for å alltid ha noe å drikke i nærheten resten av kvelden, og kanskje noe annet å knaske på? Og snart er det helg og :D

Jeg har i hvert fall sånn at jeg har kosedag på lørdag, vet ikke hvordan du gjør det? Jeg går jo ikke amok med spising og slikt, men potetgull og av og til litt søtt ved siden av blir det, og det er bare deilig. Ser jo på vekta at det ikke ødelegger noe, så da synes jeg det er greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo si at jeg feiret med oppnådd treningsmål :gjeiper:

Har som regel kosedag både fredag og lørdag, der vi lager god mat og spiser den med god samvittighet. Spiser godteri en av dagene og da går det enten i potetgull eller sjokolade og smågodt. Har gått ned med den metoden, så det funker med litt kos iblant. Men, har en svakhet for sjokolade, så det er ikke alltid jeg har stålkontroll i uka :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På torsdag: 1,2 km løping i strekk

I dag: 2,38 km :hoppendeglad: O lykke!

Turen ble på 2,84 km totalt og brukte 21.30 min. Kom inn i en modus der jeg bare jogget og jogget uten å tenke på noe annet. Tror jeg kunne klart litt til dersom runden var lengre. Herliglaugh.png

Jeg har visst misforstått appen litt. Trodde den målte km/t, men det var visst min/km. Syntes det var litt rart at jeg gikk fortere enn jeg jogget... :sjenert: Skal prøve endomondo appen neste gang jeg jogger, for den viser litt mer statistikk enn nike+.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :D Jeg klarer rett og slett ikke å jogge jeg, jeg blir så distrahert av alt rundt meg at jeg hele tiden må stoppe...

Hvis du er ute etter en ny app har jeg også hørt om en "zombieløpe-app", der den simulerer at du løper rundt i en zombieverden og må redde folk og sånt :fnise: Mens man bare jogger rundt omkring. Kanskje jeg skal prøve det på tredemølla haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt! :skratte: høres ut som den beste underholdningen når man jogger. Og motivasjon: Keep on going or die.. :fnise:

Hvordan går det med 30ds? Jeg har lagt den litt vekk, prioriterer heller joggingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går greit, men jeg har lært meg programmet såpass utenat nå at jeg gjør det uten videoen ofte. Da kan jeg kjøre noen av rundene litt lengre, som fører til at jeg gjør styrkeøvelsene mer korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart! Jillian haster ganske mye igjennom videoen, så greit å kunne gjøre det i sitt eget tempo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :D Også legger jeg til ti sekunder på alle kardio-øvelsene og, vil ha enda mer utbytte!

Inspirert av deg klarte jeg forresten en halvtimes powerwalk der jeg brøt ut i jogging! Jeg er skikkelig dårlig på å jogge sammenhengende, så jeg må hele tiden bytte på det og rask gange, men det er da noe. Fikk testa ut zombie-appen samtidigig, og den var litt artig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra! :duskedame: Man må starte i det små vet du, ingenting er som den følelsen man får når man klarer litt mer enn forrige gang.

Så koselig å være til inspirasjonhappy.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! titter innom her jeg:)

Ser du har skrevet noe om venninner som blir litt sure pga "slankingen" din. Du skal gjøre det DU føler for, det er bedre å gå ned 5 kg enn å ikke bry seg om det inntil man innser at det er 15 kg for mye, man har på kroppen. Nå målet ditt og hold deg der, legger du på deg 2 kg, bli kvitt dem med en gang, før det blir enda mer.

Lykke til, syns du er flink. Skal begynne 30ds selv imorgen, har prøvd den før men aldri fullført så jeg får se hvordan det går denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Miraaa! Gøy med nye besøkende :smilyblomst:

Helt enig med deg! Man bør gjøre noe med det før det blir for mye. Det har blitt bedre med venninnene, tror de innså at det er en positiv livstilsendring. Ei kom faktisk med melon som kos en kveld :fnise:

Lykke til med 30ds :) skal du ta alt på 30 dager eller har du hviledager imellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Je må nok ta noen hviledager i mellom siden jeg også skal trene på treningssenter + at hverdagen er veldig travel her=)

Men målet er i hvert fall 3-4 ganger i uke :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nam, melon som kos er jo kjempegodt :) Bra å høre at venninnene dine ser litt annerledes på det nå!

Flere som trener 30 day shred her ja, jeg tenkte jeg skulle prøve meg på nivå 2 i morgen! Har gått gjennom videoen nå, sånn at jeg er forberedt på øvelse, og vet hvordan de skal gjennomføres. Så får vi se hvordan det går i morgen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å gå fra opptur til nedtur. Sitter nå med hes stemme og vondt kne :( Var litt sår i halsen da jeg våknet, men det gikk over ganske fort. Trodde ikke det ville utvikle seg.

Bruker tilpassede løpesåler jeg fikk av ortopeden for et par år siden og kjøpte nye fulldempede sko i mai, så løpestillingen min skal være ok. Håper det bare er "startvansker" :)

Nå skal jeg kose meg med grønn sitronte med honning og en ekstra dæsj med sitronjuice. Satser på at det gjør underverker for halsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er forma di i dag? Kjedelig å være syk, men det skjer jo den beste. Viktig å ta det litt roligere enn ellers når det er slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hvitløk! :)

Nå har jeg lest gjennom alle innlegene dine - og så flink du er! Målet mitt er også å klare og jogge til slutt. Tenk om vi klarer en hel mil en dag?! Det hadde vært noe det :biggrin:

God bedring - skal fortsette og følge med her! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er forma di i dag? Kjedelig å være syk, men det skjer jo den beste. Viktig å ta det litt roligere enn ellers når det er slik :)

Formen er litt bedre nå. Er fremdeles litt hes og sår i halsen, men satser på å være fullt tilbake i morgen :pasha:

Hei Hvitløk! :)

Nå har jeg lest gjennom alle innlegene dine - og så flink du er! Målet mitt er også å klare og jogge til slutt. Tenk om vi klarer en hel mil en dag?! Det hadde vært noe det :biggrin:

God bedring - skal fortsette og følge med her! :klemmer:

Velkommen! Så koselig :klemmer:

Åja, å løpe en mil hadde vært så gøy! Vi skal klare det :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke noe trening i dag, selv om jeg og treningsbuddy endelig skulle jogge sammen igjen. Turte ikke siden halsen fremdeles er litt sår og kneet murrer litt ennå. Men, jeg har vært litt flink i dagbiggrin.png syklet til kjøpesenteret i dag og trasket litt der. Gikk også på butikken som var litt lengre unna. Riktignok fordi den er billigere, men jeg fikk da litt mer mosjonhappy.png

Vekta mi har stått bom stille på 70,4 de to ukene. Var nede i 70,0 for tre uker siden, men gikk opp litt på ferie. Håper det løsner snart.. Det som er en stooor opptur er at klærne sitter bedre nå. Det er gøy å shoppe igjenlaugh.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehey, jeg er også på 70.4! Veier meg på fredager, så får se om jeg har gått ned noe da.

Hvis det er noen trøst har jeg ikke fått trent i dag heller, selv om jeg ikke er syk. Begynte med litt Jillian, men ga meg etter fem minutter fordi jeg var så sinnsykt sliten i beina. Prøvde meg på tredemølla, men samme resultat etter tre minutter. Så tenkte at en treningsfri dag er da ikke katastrofe, har jo vært flink ellers :)

Utrolig artig når man merker det på klærne! Når sommerferien er over skal jeg ta meg skikkelig shoppingsrunde, og kjøpe meg nye bukser i en mindre størrelse! Wohoo :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...