fuerza Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Kontrakten jeg har nå går ut om 1 mnd, og leiemarkedet i Trondheim er presset... Jeg har husdyr og bil, så er vel ikke verdens attraktive leietaker sånn sett. Har lyst å leie sentrumsnært, men nå er det snart visning på en leilighet 20 min utenfor sentrum som jeg sikkert kunne fått, men har egentlig lyst å bo nærmere sentrum.. Skal jeg ha is i magen og vente og se om jeg finner noe, eller ta det første å beste? Hva er lurest?
Prinsessefisk Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Betal og legg inn en annonse på Finn.no og skriv litt om deg selv. Da napper du nok noen!
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Betal og legg inn en annonse på Finn.no og skriv litt om deg selv. Da napper du nok noen! Kan likesågodt legge ut på hybel.no som er gratis. Jeg og samboeren gjorde dette når vi trengte leilighet i trondheim for et år siden, vi fikk masse napp Endte til slutt opp med 3 aktuelle leilgheter vi kunne velge mellom.
Gjest Katee Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 Anbefaler også hybel.no - en del av de som kontaktet meg sa at de aldri la ut annonser selv, men heller kikket innom hybel.no for å finne en leieboer
Gjest chiki Skrevet 31. mai 2012 #5 Skrevet 31. mai 2012 hybel.no eller sett inn annonse i avisen! Om du liker den 20 minutt uten for byen kan du jo ta den:) det KAN bli vanskelig å finne noe iløpet av en måned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå