Gå til innhold

Stressa, trenger å leie snarest!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kontrakten jeg har nå går ut om 1 mnd, og leiemarkedet i Trondheim er presset... Jeg har husdyr og bil, så er vel ikke verdens attraktive leietaker sånn sett. Har lyst å leie sentrumsnært, men nå er det snart visning på en leilighet 20 min utenfor sentrum som jeg sikkert kunne fått, men har egentlig lyst å bo nærmere sentrum.. Skal jeg ha is i magen og vente og se om jeg finner noe, eller ta det første å beste? Hva er lurest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betal og legg inn en annonse på Finn.no og skriv litt om deg selv. Da napper du nok noen! :)

AnonymBruker
Skrevet

Betal og legg inn en annonse på Finn.no og skriv litt om deg selv. Da napper du nok noen! :)

Kan likesågodt legge ut på hybel.no som er gratis. Jeg og samboeren gjorde dette når vi trengte leilighet i trondheim for et år siden, vi fikk masse napp :) Endte til slutt opp med 3 aktuelle leilgheter vi kunne velge mellom.

Gjest Katee
Skrevet

Anbefaler også hybel.no - en del av de som kontaktet meg sa at de aldri la ut annonser selv, men heller kikket innom hybel.no for å finne en leieboer :)

Gjest chiki
Skrevet

hybel.no eller sett inn annonse i avisen!

Om du liker den 20 minutt uten for byen kan du jo ta den:) det KAN bli vanskelig å finne noe iløpet av en måned

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...