AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Hvis man klarer så og si alt i del2, men ingenting i del1 kan man likevel stå? Eller må du ha et visst antall riktige i begge delene?
Gjest IngvildSF Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Tror det skal gå fint. Såvidt jeg husker teller del 2 60% og del 1 40%. Det spørs jo selvsagt hvor mange riktige man har på del 2.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 En venninne av meg fikk alt riktig på del 1, men bomma på nesten hele del 2. Hun fikk 3. Så jeg vil da tro at du likevel kan stå, ja!
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 Da jeg hadde eksamen fikk vi beskjed om at eksamen var tredelt, og at alle delene måtte være bestått. Svarer du alt riktig på to deler og driter deg ut på den tredje, så stryker du altså i alt og må ta hele sulamitten om igjen.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #5 Skrevet 30. mai 2012 Da jeg hadde eksamen fikk vi beskjed om at eksamen var tredelt, og at alle delene måtte være bestått. Svarer du alt riktig på to deler og driter deg ut på den tredje, så stryker du altså i alt og må ta hele sulamitten om igjen. Hva hadde du eksamen i? TS
Gjest IngvildSF Skrevet 30. mai 2012 #6 Skrevet 30. mai 2012 Da jeg hadde eksamen fikk vi beskjed om at eksamen var tredelt, og at alle delene måtte være bestått. Svarer du alt riktig på to deler og driter deg ut på den tredje, så stryker du altså i alt og må ta hele sulamitten om igjen. Snakker du om VGS nå? En matteeksamen på VGS er todelt. Hvor den første delen er uten hjelpemidler (annet enn passer, linjal og blyant), og den andre delen er med alle hjelpemidler unntatt kommunikasjon. Les mer på utdanningsdirektoratet sine sider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå