snartmammatil2? Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Jeg våknet i natt av sykt ømme bryster. Imorges når jeg sto opp var det enda verre. Det har vært vondt hele dagen idag og spesielt når jeg går/beveger meg. MEN, jeg har tatt både eggløsningstest og graviditetstest og begge to var negative. Noen som aner hva det kan bety? :S
linfrø Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Jeg har hatt det i noen av syklusene mine, den ene gangen var jeg gravid (ømheten forsvant på sekunder samtidig som jeg begynte og blø og det endte i en SA i uke 5), i noen sykluser har jeg hatt det, uten å være gravid, og noen sykluser har jeg ikke hatt ømme bryst, men heller ikke vært gravid. For min del tror jeg at det er hormonene som er litt variabel fra mnd til mnd, og at jeg dermed kjenner det litt forskjellige hver mnd. Ømheten har startet på rundt 9 dpo-ish hver gang, sånn at det har kunnet passe med at jeg kunne vært gravid- og kjent det, men det har jo også passet med at mensen nærmer seg. Lykke til! Håper det betyr gravid for deg!
Skjønningen Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 At mensen er på vei, kanskje? Jeg har trodd jeg har vært gravid flere ganger før, fordi brystene mine har vært så sykt ømme. En ukes tid etterpå kommer mensen snikende. Det hender bare av og til at puppene blir ømme, derfor "lurer" det meg gang på gang.
linfrø Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 At mensen er på vei, kanskje? Jeg har trodd jeg har vært gravid flere ganger før, fordi brystene mine har vært så sykt ømme. En ukes tid etterpå kommer mensen snikende. Det hender bare av og til at puppene blir ømme, derfor "lurer" det meg gang på gang. JEG OGSÅ BLIR LURT AV DE FORBASKA ØMME PUPPENE HVER GANG!!! arhhh...
snartmammatil2? Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2012 Tusen takk alle sammen ) Håper jo at det ikke er mensen men sjansen er vel stor for at jeg blir lurt som dere andre ) Ganske irriterende i grunn :S
Gjest ms_kwang Skrevet 30. mai 2012 #6 Skrevet 30. mai 2012 JEG OGSÅ BLIR LURT AV DE FORBASKA ØMME PUPPENE HVER GANG!!! arhhh... JEG OGSÅ!!! o.O Jeg liker ikke de ømme brystene jeg.. MEST ille var det når de var så ømme at x'en ikke kunne røre dem fordi de var så øm
snartmammatil2? Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2012 Hehe ) mannen min kan såvidt gi meg en klem en gang fordi de er så ømme:( også er de steinharde i tillegg :O
Gjest ms_kwang Skrevet 30. mai 2012 #8 Skrevet 30. mai 2012 Hehe ) mannen min kan såvidt gi meg en klem en gang fordi de er så ømme:( også er de steinharde i tillegg :O Du må slutte å spise gips før mens!! xD
snartmammatil2? Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #9 Skrevet 30. mai 2012 Du må slutte å spise gips før mens!! xD Hahaha...skal huske det til neste gang
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #10 Skrevet 31. mai 2012 Den måneden jeg ble gravid var brystene i tillegg til superømme også klumpete og mye hardere enn vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå