Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke og konsentrere meg. er ikke skole person. Har aldri vært det. nå ser det ut som jeg ikke kan gå opp til 2 året på grunn av for dårlig poeng. føler meg så misslykka.. hva skal jeg gjøre nå??hva skal det bli av meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle er ikke skoleflink. Du får finne et yrke som ikke krever noe lang eller tung utdannelse.

Gjest "gjest"
Skrevet

Du er ingen mislykket person. Du er bare ikke der i livet ditt at du gidder å studere. Slutt og skaff deg en jobb hvor du ikke trenger å bruke hodet. Da vil lysten til å lære noe etterhvert komme. Klem.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg logget inn på her for å klage over det samme. Jeg greide aldri fullføre studiet mitt, har ingen jobb og skal begynne på nytt. Folk i min aldersgruppe gifter seg, har stabile jobber, og noen til og med egne leiligheter....

Jeg er en skam.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg logget inn på her for å klage over det samme. Jeg greide aldri fullføre studiet mitt, har ingen jobb og skal begynne på nytt. Folk i min aldersgruppe gifter seg, har stabile jobber, og noen til og med egne leiligheter....

Jeg er en skam.

Hva skal du begynne på?her og begynner de fleste og bli ferdig med studiene. Det som er nå er at jeg kanskje må vente ett helt år til får og studere. eller håpe på og komme inn på restetorget. men har jo ikke sånn supre karakterer fra før av. TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...