Gå til innhold

Bryllupsalbum

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Har du kjøpt?

Skal du lage?

Jeg kjøpte vårt rett etter forlovelsen, og har begynt å putte inn småting....

Kjempekoselig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde ulike varianter av dette. Vi hadde en bryllupsbok som vi skrev flittig i under hele planleggingen. her har vi også satt inn bilder fra bryllupet + limt inn noen av blomstene i brudebuketten.

Vi har ordnet oss et fotoalbum med de fineste bildene fra bryllupet vårt. Har er det bilder fra hele dagen, både av oss selv, av gjestene, av gavene og andre ting.

I tillegg laget vi oss et "reste-album" som består av resten av bryllupsbildene vi hadde, dette albumet er mest for å ha samlet bildene på et sted.

Også har vi jo albumet med bildene vi tok hos fotografen...

I tillegg har vi gjestebok med masser av hilsner i fra gjestene.

Og så fikk jeg et album fra min forlover med bilder fra utdrikningslaget og bryllupet til jul i 2002.

Puh, det var ganske mye det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har akkurat laget ferdig vårt bryllupsalbum, der skal alle bildene fra dagen vår være. Skal lage et til album som skal ligge på gavebordet som gjestene kan skrive i, pluss at vi bruker det til å putte forskjellige minner fra dagen vår, kirkeprogram, festprogram, servietter, roseblader etc etc....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare laget gjestebok ennå, men jeg kommer til å ha et bryllupsalbum også med masse bilder, invitasjonene, bordkort,sanger etc..Men det tror jeg at jeg kjøper ferdiglaget, er ikke så stolt av mine kunsteriske evner :roll: Nå bruker jeg en perm, hvor jeg har all mulig info, bilder, oversikter etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, skal lage stooooort album med masse bilder og annet stæsj i etter bryllupet. I tillegg til det "offisielle" albumet fra fotografen, off kårs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal lage både gjestebok og album med materialer fra Panduro. Om jeg ikke da ombestemmer meg, :hoho: og kjøper fra bridesave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er alle sammen...... Jeg giftet meg for halvannet år siden, og har enda ikke somlet meg til annet enn å sette blidene inn i delvis rekkefølge i en sånn kjedelig fotomappe med 2 bilder på hver side.... og det er så maaaange bilder...

Ambisjonen er å lage ett koselig album med litt stæsj, bilder og gullpenn til tekster, men jeg skjønner ikke når jeg skal få motivasjon til å komme igang :oops: .

Men, gift ble jeg i alle fall :hoho:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok til å lage scrapbok/fotoalbum som jeg gjør ellers. Men vil ha et eget et for bryllupet. Håper det blir en super dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er å kjøpe inn et stort fotoalbum til å lime inn bilder etter bryllupet :wink:

Blir kjempekos å ha! I tillegg skal jeg tørke noen blomster fra brudebuketten min + knapphullsblomsten til gubben....disse skal også inn i albumet + mya annet stasj fra den store dagen. Gleder meg til å mimre... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Me har:

- Eit album med dei finaste bilda frå bryllaupet - vigsla, alle gjestene, middag, kaffi...

- Albumet med fotografbilda

- Ein perm med songar som vart sungne, dikt som vart lesne opp (limt saman med bilde av den/dei som laga songen eller diktet), bilde tekne med digitalt kamera, mms-telefon etc., bilde frå utdr.lag og grillfesten 'dagen før dagen' etc. Litt mindre 'formelt' enn den 'ordentlege' albumen, men veldig koseleg! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også printe ut dagboka mi som jeg har hatt her inne på KG å ha den i en perm. Mye forskjellig lesing som er der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen min kjære fridde bestemte jeg meg for å skrive dagbok frem til den store dagen, så på mandag etter var jeg i bokhandelen og kjøpte en fin bok som jeg har skrevet litt i hver gang vi/jeg har gjort noe eller planlagt noe til bryllupet.. Limer inn litt bilder og stæsj som jeg har tenkt å bruke i forbindelse med bryllupet.....Tror det kan bli gøy å ha senere...

Vi skal også ha gjestebok som legges ut under festen samt at vi har fått noen engangskamraer fra en fotografvenn som skal settes ut på bordet slik at gjestene kan ta bilder....

Bryllupsbilder får vi gjennom fotografen + at vi lager vel noe selv av de bildene som blir tatt med engangskamrane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...