AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Hei, jeg lure på om noen av dere har gode forslag til hva man kan spise til frokost, er som sagt lei av havregrøt, (bare tanken er frastøtende ). Jeg er veldig lite kreativ på matveien og spesielt når det kommer til frokoster. Jeg er veldig opptatt av å lage,all maten min fra bunnen av så ferdige frokostblandinger og go'morgen Youghurt er ikke er alteranativ Håper på mange gode forslag
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 - Knekkebrød - Cottage Cheese med frukt - Smoothie - Vaniljekesam med frukt og bær - Toast - Omelett
Supraspinatus Skrevet 30. mai 2012 #5 Skrevet 30. mai 2012 Her er eksempler på hvordan jeg bygger opp min frokost. Fett og proteiner: - 2-3 Speilegg med feks. bacon, salami, skinke, hvilketsomhelstpålegg. - Eggerøre av 2-3 egg med majones (kan lages dagen før) - 100-150 g skinke/kalkunpålegg/forhåndsstekt kjøttdeig/kylling/etc - 1 boks makrell i tomat Frukt & grønt: 1 porsjon frukt + 1 porsjon grønnsaker. 150-200g melon 1-2 plommer 1-2 nektarin en liten skål jordbær, bringebær, blåbær eller en blanding. 1 paprika 6-7 cherry tomater en halv agurk en skål salat Drikke: 5dl Vann Kosttilskudd: 1 ss tran.
Teriyaki Skrevet 30. mai 2012 #6 Skrevet 30. mai 2012 (endret) Dette lager jeg nesten hver dag: -En håndfull blåbær/ett eple/annen frukt/bær - To spisesjeier Cottage cheese - en neve/to never fullkorns corneflakes - Tine Ja alltid vaniljeyoghurt (nøkkelhullsmerket), eventuelt mager vaniljekesam Det er kjempegodt! Edit: Testen forresten denne frokosten på melk.no. Den inneholder litt for lite kalorier, men passe med både kalsium og proteiner. Endret 30. mai 2012 av Teriyaki
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå