Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker det er så frustrende når jeg ser en søt eller kjekk, eller kanskje begge deler og ikke vet om han er opptatt eller ei. Hvordan tørre å ta neste steg? Er fryktelig sjenert og er så pinlig å drite seg helt ut :fnise: når er skal på butikken etter det igjen (kanskje).

Har noe turt å ta steget ved si at en synes han er søt/kjekk?

Videoannonse
Annonse
Gjest "gjest"
Skrevet

Du, jeg har selv en slik jeg kikker på i butikken jeg handler. For et nydelig smil...

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd det samme...Det er en veldig kjekk gutt som jobber i resepsjonen i banken, der jeg har vært en del ganger i det siste(trøbbel med kortet) Men hadde nok aldri turt å ta det steget,nei.. :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, det er en veldig søt og hyggelig fyr som jobber i en av butikkene her jeg bor, og jeg blir skikkelig glad når han står i kassa :fnise: Han er sikkert en del år yngre enn meg, og egentlig altfor kjekk for meg, så jeg bare nyter smilet hans og smiler tilbake jeg...

Skrevet

Å gå bort til noen og si 'du er søt' inviterer ikke akkurat til videre samtale. Smil og småprat for å se om han er mottagelig, så inviterer du han med på et eller annet dersom han er det. Hva har du å tape? :)

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Det er noe med det der når en ukjent fyr i ens nærmiljø har begynt å okkupere tankene... :sikle:

(Tror ikke den vanlige fremgangsmåten min vil fungere på han her, den følelsen han avgir, sier meg det.)

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

jeg pleier bare å miste ett eller annet når jeg går fordi, plukker han det opp og innleder kontakt med meg for å gi det tilbake så er det fint, og gjør han det ikke så er han ikke en jeg gidder å bruke mere tid på uansett. win win :fnise:

Skrevet

Før jeg flyttet, handlet jeg alltid på den samme Rimibutikken og merket at jeg ble mer og mer interessert i en av de som jobbet der :nigo: Jeg gikk omveier i butikken for å støte på han "tilfeldig", fant på unnskyldninger for å snakke med han osv. Etter noen uker skrev han nummeret sitt på kvitteringen :rodmer: Jeg ringte han aldri, da :murvegg:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg pleier bare å miste ett eller annet når jeg går fordi, plukker han det opp og innleder kontakt med meg for å gi det tilbake så er det fint, og gjør han det ikke så er han ikke en jeg gidder å bruke mere tid på uansett. win win :fnise:

Så du vil ha menn som plukker opp ting og rydder etter deg. Så underdanige menn er sjelden vare.

• Liker 2
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Så du vil ha menn som plukker opp ting og rydder etter deg. Så underdanige menn er sjelden vare.

Du misforsto virkelig hele opplegget :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Før jeg flyttet, handlet jeg alltid på den samme Rimibutikken og merket at jeg ble mer og mer interessert i en av de som jobbet der :nigo: Jeg gikk omveier i butikken for å støte på han "tilfeldig", fant på unnskyldninger for å snakke med han osv. Etter noen uker skrev han nummeret sitt på kvitteringen :rodmer: Jeg ringte han aldri, da :murvegg:

Hvorfor ikke?

Skrevet

Whyyy?

Skrevet

Whyyy?

Spør du om hvorfor jeg stalket han eller hvorfor jeg aldri ringte? :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Du misforsto virkelig hele opplegget :fnise:

Tror ikke det du :fnise:

Du liker at menn gjør ting for deg du :fnise:

Skrevet

Å gå bort til noen og si 'du er søt' inviterer ikke akkurat til videre samtale.

Enig der. Det er egentlig litt frustrerende og, de få gangene noe sånt skjer med meg ender jeg stort sett med å svare "øh, joa", eller noe tilsvarende. :gjeiper: Er ikke akkurat noen isbrekker sånn sett.

Skrevet

Spør du om hvorfor jeg stalket han eller hvorfor jeg aldri ringte? :fnise:

Hvorfor du aldri ringte.

Skrevet

Hvorfor du aldri ringte.

Jeg vet ærlig talt ikke. Jeg hadde tenkt til å snike inn en flørtende kommentar om at jeg hadde nummeret hans neste gang jeg møtte han på butikken, men så flyttet jeg kort tid etter, så da fikk jeg aldri møtt han "tilfeldig" igjen. Etter hvert følte jeg at det hadde gått alt for lang tid til at det var naturlig å ringe, så jeg feiga ut. Må innrømme at jeg angrer litt nå, da!

Skrevet

Har en venninne som møtte kjæresten sin i en butikk. Hun handlet på MENY og sto lenge å så etter noe som hun ikke fant, og da kom han kjapt til unnsetning.

De hadde vært søt og gitt hverandre blikk flere ganger uten en måte å komme i kontakt på.

Kanskje du kan spørre han om noe ang noe i butikken, så kommer dere i prat?

Gjest "gjest"
Skrevet

Kanskje du kan spørre han om noe ang noe i butikken, så kommer dere i prat?

Takk for tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...